امیرحسین قیاسی و پیوستگی جک‌ها

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: امیرحسین قیاسی علی رغم اینکه در استنداپ خود هیچگونه اکت و بازی بدن نداشت اما با داشتن یک متن استنداپ کمدی منسجم اجرای خوبی ارائه کرد.

اما قیاسی هم مجموعه‌ای از جک‌ها را برای روایت خود برگزیده بود. یعنی اغلب شوخی‌ها را تالیف نکرده بود. بلکه از اینجا و آنجا کپی کرده بود.

مهم‌ترین قوت این اجرا پیوستگی روایت بود. او به خوبی توانست مخاطب را با روایت خود همراه کند و اجرا را خوب به پیش ببرد.

استندآپ کمدی امیر حسین قیاسی در خندوانه

اشکال مسابقه

این اشکال در مسابقه خنداننده شو خندوانه واقعا برای بیننده حرفه‌ای این مسابقه قابل هضم نیست که انقدر تفاوت مربی‌ها بتواند یک نفر را به مرحله بعدی برساند و یک نفر را حذف کند.

در این دوره مسابقات تمام افراد گروه رامبد جوان و اشکان خطیبی به دلیل کمک‌های زیاد از طرف مربی خود و گروه نویسندگانی که از طرف مربی‌ها به استنداپ کمدین‌ها کمک می‌کنند واقعا سطح بالاتری نسبت به مخصوصا افراد گروه آقای فرهاد آییش دارند.و شاید این قضیه قابل اصلاح بود.

بیان خوب امیرحسین قیاسی

بیان خوب نیز یکی از مشخصه‌های امیرحسین قیاسی بود که به خوبی توانست از آن استفاده کند و بیننده را راضی نگه دارد.

استفاده از جک

به نظر می‌رسد او استفاده‌ خوبی از جک‌ها کرده بود. یعنی جک‌‌ها را در بستر یک روایت قرار داده بود و برخی را مال خود کرده بود به طوری که شاید تالیفی به نظر می‌رسیدند.

پایان‌بندی اجرای او بسیار خوب بود و توانست مخاطب را تا پایان با خود همراه کند.

او برای موفقیت باید بازی بیشتر به بدن و صورت بدهد و کمی روی لحن و بیان نیز کار کند تا هشت دقیقه سخن گفتن برای مخاطب یکسان به نظر نرسد.

پایان پیام

کد خبر : 96467 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96467
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات