باز هم ما مردم عجله کردیم و گول ماهواره‌ها را خوردیم

همان طور که می‌بینید باز هم ما مردم عجله کردیم و گول ماهواره‌ها را خوردیم و فکر کردیم در کشور خاموشی داریم.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: سخنگوی شرکت توزیع برق در پاسخ به دلیل اعلام نشدن زمان خاموشی‌ها گفت که درحال حاضر در تهران خاموشی نداریم! و فقط مدیریت بار انجام می‌شود.

همان طور که می‌بینید باز هم ما مردم عجله کردیم و گول ماهواره‌ها را خوردیم و فکر کردیم در کشور خاموشی داریم. باید از تمام مسئولان عذرخواهی کنیم که گول رسانه‌های بی‌تربیت غربی را خوردیم و قدر آنها را ندانستیم.

البته ما هم مقصر نیستیم چون هر وقت برق ما می‌رفت این رسانه‌‌ها این طور وانمود می‌کردند که خاموشی شده است. اما تو نگو اینها خاموشی نیست و مدیریت بار است.

خوشحالم که یک بار دیگر معلوم شد که غرب وحشی است و آنها نمی‌توانند با القای این که در کشور خاموشی داریم ما را گول بزنند تا ما هم به مسئولان انتقاد کنیم.

خوشحالم که مسئولانی داریم که می‌توانند بار را مدیریت کنند. در بسیاری از کشورها به‌ویژه غرب و اروپا، مسئولان از مدیریت بار عاجز هستند اما مسئولان ما نه فقط بار کشور خودمان را که بار کشورهای دیگر را هم به‌خوبی مدیریت می‌کنند.

پس ما باید خدا را شکر کنیم که مدیریت بار می‌شویم و بدانیم به یُمن همین مدیریت است که هر روز فقط چند ساعت برق نداریم. اگر مدیریت مسئولان نبود شاید قطعی برق ۲۴ ساعت می‌کشید.

بعد از ایراد این سخنان گهربار تحولی عظیم در زبان فارسی و گویش‌های ایرانی ایجاد شد. به‌طوری که اگر کسی دیروز از کشور خارج شده باشد و امروز به وطن برگشته باشد نمی‌تواند با هم‌وطنانش ارتباط برقرار کند.

در تهران خاموشی نداریم! و فقط مدیریت بار انجام می‌شود

برخی تحولات ایجاد شده به این شرح است:

مدیریت بار شدیم: برق‌مون قطع شد.

منطقه دو رو مدیریت بار کن: برق منطقه دو رو قطع کن.

شما رو هم مدیریت بار کردن؟: آیا برق شما هم رفت؟

روزی چند بار مدیریت بار می‌شید؟: روزی چند بار برق‌تون می‌ره؟

حالا لابد می‌پرسید فرق مدیریت بار با خاموشی در چیست؟ فرقی ندارند در هر دو حالت شما عرق می‌کنید و چون عرق کرده‌اید عصبی می‌شوید و چون عصبی هستید چیزهایی می‌گویید که نباید جلوی بچه بگویید.

پایان پیام

کد خبر : 95826 ساعت خبر : 9:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95826
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات