بخش‌بندی زندگی ما

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: یکی از کارشناسان فرموده‌اند ترافیک بخشی از زندگی ماست و باید از آن لذت برد. از آنجایی که خیلی از این حرف خوشمان آمد، به بررسی زندگی پرداختم تا ببینم از چه بخش‌هایی تشکیل شده است.

اتصال

بخشی از زندگی ما صرف وصل شدن یک نرم‌افزار برای اتصال به اینترنت است.

حقیقیتا دنبال چیز خاصی هم نیستیم، اما چون مسئولان به ما اعتماد ندارند، مجبور می‌شویم تا به گونه‌ای به اینترنت وصل شویم که اطراف صفحات علمی هم تصاویری به چشم‌مان بخورد که نمی‌خواهیم ببینیم. با احترام به نظر مسئولان از مطالب علمی لذت می‌بریم و از سایر مطالب نه.

فضای مجازی

بخشی از زندگی ما مشغول بد و بیراه گفتن به آدم‌های مختلف در فضای مجازی می‌گذرد.

از آنجایی که عادت نداریم بین افراد تفاوت قائل شویم، حتی اگر فردی را هم نشناسیم به صفحه‌اش حمله می‌کنیم.

خدا رو شکر هر روز تعدادی بهانه جور می‌کنیم. البته چون برخی از انسان‌ها همکاری نمی‌کنند، گاهی اوقات آنقدری که دوست داریم نمی‌توانیم حمله کنیم و معمولا چند نفر از دستمان در می‌رود. از این یکی شدیدا لذت می‌بریم.

شایعات

بخشی از زندگی ما صرف خواندن و شنیدن خبرهایی می‌شود که نود درصد آنها تا شب نشده، تکذیب می‌شوند. حیف آن همه انرژی که از صبح صرفش کردیم. از این یکی اصلا لذت نمی‌بریم.

نوبت گرفتن

بخشی مهمی از زندگی ما به نوبت گرفتن می‌گذرد. از نوبت بیمارستان بگیرید تا انواع ادارات مختلف. این یکی را هم لذت می‌بریم هم لذت نمی‌بریم.

لذت نمی‌بریم چون بدبختی آدم‌های دیگر را می‌شنویم. لذت می‌بریم چون چند دقیقه بدبختی خودمان فراموشمان می‌شود.

مهمترین بخش زندگی ما صرف خوردن و خوابیدن می‌شود که اگر مسئولان بگذارند یک لقمه راحت از گلوی ما پایین برود و یک خواب راحت داشته باشیم، می‌توانیم لذت ببریم.

پایان پیام

کد خبر : 95291 ساعت خبر : 7:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95291
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات