تربیت بچه‌ها در اینستاگرام روی هواست

الان پدر مادرها برای همه چیز وقت دارند، الا همان تربیت. زمان ما کسی با بچه‌اش به بقیه پز نمی‌داد. یعنی در بچه قابلیتی برای پز دادن نمی‌دیدند.

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: این روزها هی یاد زمان بچگی‌ام میفتم. زمان ما پدر مادرها سرشان خیلی شلوغ بود، فقط در مورد مسائل تربیتی بود که حسابی وقت داشتند و تا ما را کامل تربیت نمی‌کردند بی‌خیال نمی شدند.

الان بچه یاد می گیرد آدامس بجود پدر مادر جشن آدامس جویی برایش راه می‌اندازند و در اینستاگرام فیلم اولین جویدنش را می‌گذارند. کلی هم لایک می‌خورد.

حالا این هیچ من ماندم بچه به مادرش گیلاس نمی‌دهد کجایش جذاب است و لایک دارد؟

این بچه اگر در زمان ما بود، یک‌جوری تربیتش می‌کردند که تا عمر داشت گیلاس می‌دید اول به همه تعارف می‌کرد بعد اگر چیزی ماند خودش می‌خورد.

وارد اینستاگرام که می‌شوی همینطور فیلم بچه‌ها‌ست که ریخته. یکی ژست فلان خواننده را گرفته، آن یکی ادای فلان بازیگر را در آورده.

پدر مادرهای عزیز! این بچه‌ها فردا پس فردا بزرگ شوند جوابشان را چه می‌دهید؟ بچه می گوید مادر مهربانم من بچه بودم حالیم نبود یک چیزی گفتم تو باید همان را به عالم و آدم نشان می‌دادی؟ چرا چهار تا لایک بیشتر بگیری؟

به نظرم قبل از اینکه از هر کار بیخود و باخود بچه فیلم بگیرید بگذارید اینستاگرام به این فکر کنید فرزندتان بزرگ شود راجع به شما چه فکری می کند. خواهش می‌کنم به هر بهانه‌ای دنبال لایک بیشتر و در آوردن چشم فامیل نباشید.

اینقدر افتادیم وسط این قلب‌های قرمز مجازی تربیت بچه‌هایمان رفته روی هوا هی هم دارد دور ودورتر می شود. تا گم نشده بگیریدش، برود رفته‌ها.

پایان پیام

کد خبر : 96139 ساعت خبر : 11:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96139
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات