جلوی فساد ناشی از تحریم را بگیریم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آن‌چه که در همین چند روز گذشته به خوبی نمایان شده است، این است که ترامپ به دنبال نتیجه‌گیری از تحریم ایران نیست، بلکه او روی فساد ناشی از تحریم ایران حساب باز کرده است.

متاسفانه تعدادی از مردم مانند گذشته از فضای ایجادشده سوءاستفاده می‌کنند و سعی می‌کنند در این دوران تلاطم اقتصادی و تحریم، جیب خود را پر کنند.

گران‌شدن یکباره برخی از کالاهای اساسی و کالاهایی که در گذشته تولید شده‌اند و یا کاملا در داخل کشور تولید می‌شوند، نشان می‌دهند که فساد ناشی از تحریم در کشور گسترده است.

اینجاست که مردم باید به یاری مسئولان بیایند و این موارد را گزارش کنند و واقعا یک بار برای همیشه هم که شده، از خریداری برخی از این کالاهای گران‌شده خودداری کنند. اگر وحدت میان مردم نباشد، در روزها و ماه‌های آینده شاهد اتفاقات تلخ‌تری در اقتصاد ایران خواهیم بود.

امیدواریم که آن‌چه در سر ترامپ و اطرافیانش می‌گذرد، به حقیقت بدل نشود و فساد ناشی از تحریم، آنقدر گسترده نشود که بخش‌هایی از اقتصاد کشور و یا جامعه را فلج و یا دچار تنش کند.

این جمله را هر روز با خود تکرار کنید؛ آن‌ها روی فساد ناشی از تحریم حساب کرده‌اند و ما نباید بگذاریم در این دوران تحریم و این دوران سختگیری‌های سیاسی و اقتصادی، فساد ناشی از تحریم، مردم ایران را از پا در بیاورد.

امید است که مسئولان انتظامی و قضایی کشور هم این مبارزه با مفسدین اقتصادی را همچون یک ماه گذشته با جدیت پیگیری کنند و ادامه دهند.

پایان پیام

کد خبر : 95900 ساعت خبر : 10:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95900
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات