خاموشی برق دقیقا یعنی چه؟

مدیریت بار، واژه جعلی، از عبارات قدیمی که علم جدید وجود آن را رد کرده است، این واژه به صورت تخصصی در صنعت برق به جای خاموشی برق به کار می‌رود.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: واژگان در گذر زمان، اغلب معنای خود را از دست می‌دهند و یا با حفظ معنی قبلی، معانی جدید پیدا می‌کنند.

برای خواندن خبرهای این روزها باید معنای جدید آنها را دانست. این دایره‌المعارف راهنمای زندگی در عصر جدید است.

یکبار مصرف

چند بار مصرف، وسیله‌ای که به صورت همزمان نمی‌تواند بیش از یکبار مصرف شود و بین مصرف آنها باید فاصله باشد، در حوزه درمان کاربرد بسیار دارد.

خاموشی

مدیریت بار، واژه جعلی، از عبارات قدیمی که علم جدید وجود آن را رد کرده است، این واژه به صورت تخصصی در صنعت برق به کار می‌رود.

صف

پدیده قرن بیست و یک، جمع شدن تعدادی از افراد در یک جای مشخص با هدفی مشخص، در قدیم برای ارزانی تشکیل می‌شد و در عصر حاضر برای گران خریدن، مقاومت در بررسی شرایط فعلی، جمع بیکاران.

سکه

دارای انواع مختلفی است از طلا تا حلبی، پول خرد برای دارا و ندار، حباب آن معروف است، شبیه جنگل برای خودش سلطان دارد، تغییرات قیمت آن هم مطابق قانون جنگل است، برخی منابع واژه نردبان را هم معنی آن می‌دانند.

خبرنگار

آنکه بداند خبر چیست و آنکه نداند خبر چیست، واژه‌ای است که بیشتر برای دریافت طرح ترافیک استفاده می‌شود، از القاب برخی از نمایندگان مجلس و پزشکان و خانواده آنها.

شفافیت

بلبشو، آنچه موجب حیرت مردم شود، از معانی کم کاربرد آن آمده است آنچه موجب سکته مردم شود، شیر تو شیر، رسوا کردن، از بزرگترین دلایل اختلاف بین آدم‌هاست.

پایان پیام

کد خبر : 95848 ساعت خبر : 3:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95848
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات