در خانه‌ ما برق اگر نیست، دوسیب‌نعنا که هست

در خانه‌ ما برق اگر نیست، دوسیب‌نعنا که هست

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: این روزها در تهران و برخی شهرستان‌ها مردم با قطعی چند ساعته‌ی برق مواجه هستند. بسیاری از ما به نحوی با وسایل الکترونیکی عجین شده‌ایم که وِیس می‌زند پس کله‌ی رامین و می‌گوید:

«ببین. عشق رو یاد بگیر». پس برایمان سخت است جدایی از برخی تکنولوژی‌های امروزی. ابزاری مانند تلویزیون، تلفن همراه، لپ‌تاپ و اینترنت و حتا ریش‌تراش برقی جزو جداناشدنی زندگی امروزی ماست.

اما چاره چیست؟ اداره‌ی برق پایش را کرده درون یک کفش و می‌خواهد مدیریت بار کند. حالا از بد روزگار، بار این مدیریت افتاده است بر دوش ما مردم. چه باید بکنیم؟ در تاریکی و گرما بنشینیم و زل بزنیم به یکدیگر؟

در خانه‌ ما برق اگر نیست، دوسیب‌نعنا که هست

از آن‌جایی که چشم حسود کور، اهل مطالعه نیستیم و بالاخره این تایم خاموشی را می‌بایست یک جوری به‌سر کنیم، کارشناسان خبره‌ی گلونی پیشنهاداتی را به ما ارائه داده‌اند. پیشنهاداتی که با آن‌ها می‌توان چند ساعت قطعی برق را سپری کرد.

۱- یکی از اعضای خانواده را سوژه کنید و به او بخندید. فقط احترام بزرگ‌ترها را داشته باشید. ما یک بار احترام‌شان را نداشتیم هنوز جایش کِزکِز می‌کند.

۲- بساط قلیان و دوسیب‌نعنا را به‌پا کنید. فقط قلیان سوخته را ندهید به بزرگ‌ترها. ما یک بار دادیم، هنوز جایش کِزکِز می‌کند.

۳- آهنگ‌های دهه شصتی را بخوانید و با کف دست بر روی یک دبه بزنید و یکی از اعضای خانواده را بیاندازید وسط. فقط بزرگ‌ترها را از وسط کنار نزنید. ما یک بار زدیم هنوز جایش کز‌کز می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 95918 ساعت خبر : 11:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات