سه میلیون ایرانی دوست داشتند اسپانیا ببرد

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: قبل از شروع هر مسابقه فوتبال در جام جهانی، شما می‌توانید در یک مسابقه شرکت کنید.

شرکت کردن هم از طریق پیامک امکان‌پذیر است و هم از طریق یک نرم افزار نصب شده روی گوشی تلفن همراهتان. هرچه بهتر و دقیق‌تر جواب مسابقه را دهید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. به ازای هر بازی هم یک پژو ۲۰۶ بین افرادی که نتیجه را کاملا درست پیش‌بینی کنند، قرعه‌کشی می‌شود.

بنابراین طبیعی است که همه افرادی که در یک پیش‌بینی شرکت می‌کنند، دعا کنند تا نتیجه همان عدد دورقمی شود که خودشان پیامک زده‌اند.

تیم ملی ایران هم در جام جهانی حضور دارد و تعداد زیادی نتیجه این بازی را پیش‌بینی کردند. احتمال ضعیفی دارد که اطرافتان افرادی باشند که گفته باشند دوست دارند تیم ایران بازنده مسابقه باشد.

احتمالا تا اینجا متوجه شده‌اید که هدف این متن چیست؟ اما بگذارید نگاهی کنیم به آمار شرکت‌کنندگان در پیش بینی یک مسابقه تیم ملی ایران.

ایران و اسپانیا

در بازی ایران و اسپانیا، بیش از پنج میلیون و هشتصد هزار نفر نتیجه را پیش‌بینی کردند. از این تعداد حدود سه میلیون و دویست هزار نفر، برد اسپانیا را ثبت کردند.

یعنی ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در ته دل‌شان دوست داشتند اسپانیا پیروز این میدان باشد. اگرچه شاید گفته شود، این پیش‌بینی منطقی‌تر است و ربطی به دعا و دوست داشتن ندارد، اما اتفاقا به هم مربوط است. کسی که در یک قرعه کشی شرکت می‌کند دوست دارد تا پیش‌بینی‌اش درست از آب دربیاید.

حال شما واقعا دوست داشتید کدام تیم ببرد؟ ایران یا اسپانیا؟

پایان پیام

کد خبر : 95225 ساعت خبر : 11:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95225
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات