غلامرضا محمدی دوباره کشتی ایران را نجات می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، غلامرضا محمدی که سرمربی تیم ملی کشتی جوانان ایران است، باز هم با یک قهرمانی به کشور برگشت.

غلامرضا از زمانی که کشتی را کنار گذاشت و به جرگه مربیان پیوست همواره موفق بودن است و جام‌های زیادی برای این ورزش به دست آورده است. او که در رزومه خود چهار مدال جهانی , چندین مدال آسیایی دارد، هنوز فقط به موفقیت کسب مدال فکر می‌کند و هر تیمی که به او واگذار می‌شود بی‌شک در راه قهرمانی گام برمی‌دارد.

همه به یاد داریم که کشتی ایران در سال‌های ۲۰۰ تا ۲۰۰۹ رو به افول بود و کار به جایی رسیده که توانایی کسب مدال در جام‌های جهانی را نداشتیم.

ناجی وارد می‌شود

پس از آن اینکه علیرضا حیدری نتوانست تیم ملی را به جایگاه مناسبی برساند، در یک تصمیم درست غلامرضا محمدی سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت.

در سال نخست و پس از چند سال، ایران از مسابقات قهرمانی جهان یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز گرفت. اوج کار محمدی در جام جهانی ۲۰۱۱ استانبول بود که ایران توانست دو طلا و یک نقره و یک برنز کسب کند. غلامرضا محمدی یک نسل تازه را ساخته بود و چشم به المپیک ۲۰۱۲ داشت تا بتواند از ثمره واقعی تلاش خود را در المپیک ببیند.

ولی در تصمیمی غافلگیری‌کننده رسول خادم که ریاست فدراسیون را به عهده داشت، سرمربی تیم شد و غلامرضای محجوب بدون اعتراض به‌عنوان کمک مربی در کنار رسول ماند.

کم‌کم غلامرضا محمدی از تیم ملی کنار گذاشته شد ولی هرچقدر هم فدراسیون کشتی با او مشکل داشته باشد، ولی نمی‌تواند از روی نام چنین مربی کاربلدی به آسانی بگذرد.

حالا محمدی که متولد خرم‌آباد است و هنوز مربی جوانی محسوب می‌شود، باز هم در حال ساختن یک نسل دیگر از کشتی‌گیران این کشور است. اگر به محمدی میدان بدهند و باز هم چون گذشته سد راهش نشوند، می‌تواند مانند سال‌های انتهایی دهه ۸۰، به عنوان ناجی کشتی ایران وارد میدان‌های جهانی شود.

پایان پیام

کد خبر : 95991 ساعت خبر : 7:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95991
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات