مجموعه‌ای از آثار کلاسیک روان‌شناسی در ذهن زیبا

ذهن زیبا مجموعه‌ای ماندگار از آثار کلاسیک روانشناسی توسط انتشارات پندار تابان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این مجموعه شامل کتاب‌های پرفروش روانشناسی از نویسندگان نام آشنایی هم‌چون میچ آلبوم، روبرت تی‌. کیوساکی، ویکتور ئی. فرنکل، ترینا پالوس و … که آثارشان در دو دهه اخیر با استقبال چشمگیری رو به رو شد.

سلیقه‌ مشترک علاقمندان به مطالعه، انتشارات پندارتابان را بر آن داشت تا برای اولین‌بار آثار مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان را در قالب یک مجموعه کامل با عنوان «ذهن زیبا» گردآوری و منتشر کند.

آثاری که در سال‌های اخیر چندین مرتبه توسط مترجمین و ناشران گوناگون ترجمه و منتشر شده بود ولی این‌بار در قالب یک مجموعه با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار گرفته‌است.
از جمله تفاوت‌های اصلی مجموعه ذهن زیبا با آثاری که پیش از این ترجمه و منتشر شده‌اند، می‌توان به طراحی جلد بسیار زیبا و همراهی مترجمان به نامی هم‌چون زهره زاهدی، فرخ بافنده، دکتر محمود دانایی و مژگان مقدری، در ترجمه مجدد کتاب‌های این مجموعه اشاره کرد.

هر عنوان از این مجموعه یادآور درسی از زندگی‌ است، داستان‌هایی از امید و موفقیت در موقعیت‌های مختلف و به زبان‌های گوناگون، نکاتی که تمامی افراد به‌ آن‌ها نیازمندند و اغلب از آن غافلند.

عناوین منتشر شده از این مجموعه امیدبخش عبارتند از آثار محبوبی چون:

سه‌شنبه‌ها با موری

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آثار میچ آلبوم که با استقبال زیادی مواجه شد. داستان استادی که در روز‌های پایانی زندگی خود نیز درس‌هایی از زندگی را با شکلی متفاوت به شاگرد خود می‌آموزد.

مجموعه ذهن زیبا

انسان در پی معنا

خاطرات نویسنده در جنگ جهانی دوم و مشکلات متعددی که با آن مواجه بود، اثری که نویسنده در آن به‌ جای پرداختن به مشکلاتی که در این دوره از زندگی خود آن‌ها را تجربه کرده‌ بود، به نیرویی که سبب شد تمامی این مسائل را پشت سر بگذارد اشاره‌ می‌کند.

چیزی بیشتر از زندگی

داستان‌هایی کوتاه از امید برای داشتن زندگی زیبا و متفاوت است.

چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم

کتابی که به مخاطب آموزش می‌دهد با استفاده از چه نکاتی می‌توان ارتباطی موفق با افراد مختلف برقرار کرد.

پدر ثروتمند، پدر فقیر

کتابی متفاوت از راز‌های موفقیت و کسب ثروت، اغلب افراد بر این باورند که برای رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد خود نیاز به سرمایه اولیه دارند درحالی‌که در این اثر نویسنده به مخاطب آموزش می‌دهد نیاز اصلی برای کسب درآمد فهمیدن معنای درست ثروت است و به اهمیت آموزش این معنا به فرزندان می‌پردازد.

عناوین دیگر از مجموعه ذهن زیبا به زودی توسط انتشارات پندار تابان منتشر خواهد‌ شد.

پایان پیام.

کد خبر : 95542 ساعت خبر : 10:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95542
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات