مدیریت روابط و بازاریابی در کتاب طلایی

این‌بار کتاب طلایی کتابی دیگر از مجموعه کتاب‌های قرمز، سیاه، نارنجی و سبز با موضوع مدیریت روابط و بازاریابی نوشته‌ جفری گیتومر، پاسخگوی تمامی سوالاتی است که یک فروشنده موفق در ذهن دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کتاب طلایی نوشته‌ جفری گیتومر با ترجمه‌ فرخ بافنده توسط انتشارات پندار تابان منتشر شده است.

این کتاب را می‌توان راهنمایی عملی جهت افزایش آگاهی و توانایی هر فروشنده دانست.

این اثر در تلاش است آموزش‌های دقیق و کاربردی را به مخاطبان درباره نحوه‌ فروش ارائه و آمادگی لازم را در خواننده برای مواجهه با برخورد احتمالی از سمت مشتری ایجاد کند.

همچنین توانایی فرد را جهت ارائه بهترین پاسخ در شرایط مختلف افزایش دهد.

نویسنده در کتاب طلایی خود را در جایگاه یک فروشنده قرار داده و به بررسی فروش‌های ناموفق و دلایل موثر در آن می‌‌پردازد.

زمانی‌ که یک فروشنده تجربه‌ای ناموفق از فروش محصول دارد چه سوالاتی در ذهن او شکل می‌گیرد؟

آیا پاسخ مناسبی برای این سوالات موجود است؟ افراد موفق فعال در حوزه‌ی بازاریابی و فروش چگونه عمل می‌کنند؟

راز موفقیت آن‌ها چیست؟ چگونه در کوتاه‌ترین زمان با تغییر روش‌های پیشین، به فروشنده‌ای موفق تبدیل شویم؟

روش‌های تبدیل مشتری عادی به مشتری دائمی چیست؟ چگونه با در نظر گرفتن نیاز‌های مشتری، فروش موفقی را طراحی و اجرا کنیم؟
تمامی فروشندگان در طول روز نیاز دارند سوالاتی را برای ارزیابی عملکرد خود مطرح کنند.

نکته‌ای که باعث تفکیک یک فروشنده موفق از سایرین می‌شود نحوه‌ پاسخگویی این افراد به این سوالات است.

کتاب طلایی خواننده را به تفکر درباره‌ سوالات مناسب وادار می‌کند و در یافتن بهترین پاسخ همراه مخاطب است.
مخاطبان این اثر تنها فروشندگان نیستند بلکه تمامی مدیران و افراد موفق فعال در حوزه‌ی کسب و کار که در جستجوی تغییر و کسب موفقیت‌های بیشتر هستند را می‌توان مخاطب اصلی «کتاب طلایی» دانست.

«کتاب طلایی» نوشته‌ی جفری گیتومر با ترجمه‌ی فرخ بافنده در ۲۷۱ صفحه به بهای ۲۳ هزار تومان از سوی انتشارات پندار تابان روانه‌ بازار نشر شده است.

پایان‌ پیام

کد خبر : 95550 ساعت خبر : 7:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95550
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات