پیشگیری از آزار جنسی کودکان

درباره پیشگیری از آزار جنسی کودکان و هر قدمی که لازم است برداریم و هرکاری که باید انجام شود تا جلوی سواستفاده از کودکان گرفته شود.

پایگاه خبری گلونی، انوشه میرمجلسی: وقتی بازار خبرهای تلخ است، همه ما دغدغه اطلاع‌رسانی و آموزش داریم. اما بعد از گذشت مدتی برمی‌گردیم به زندگی و یادمان می‌رود کودکان همچنان شکننده و در خطرند. آگاهی والدین و همه کسانی که با کودکان سروکار دارند، می‌تواند جلوی تکرار حوادث و فاجعه را بگیرد.

بیش از یک‌ماه است که دوستان زیادی در توئیتر مشغول فعالیتند و هر روز در این‌‌باره می‌نویسند و… درباره پیشگیری از آزار جنسی کودکان و هر قدمی که لازم است برداریم و هرکاری که باید انجام شود تا جلوی سواستفاده از کودکان گرفته شود.

پیشگیری از آزار جنسی کودکان

مطالب مفصلی ردوبدل شده است و به مرور برخی از آنها را اینجا می‌نویسم. اما شما که خواننده این مطلب هستید هم به این نکته بیندیشید که در جامعه امروز، چه نکاتی را باید بهم یادآوری کنیم تا خبرهای تلخی مانند آنچه در گذشته شنیده‌ایم، به گوش نرسد؟

با هر نقشی در اجتماع، وظیفه ما در قبال حفاظت از کودکان چیست؟ والدین و اطرافیان کودک چه نقشی دارند و شما -حتی- به عنوان ناظر یا شاهد، در این راه به والدین کودک چه کمکی می‌کنید؟ این هوشیاری می‌تواند از کوچه و خیابان آغاز شود و به همین صفحات مجازی برسد. به رعایت حریم کودکان و هوشیاری والدین بیندیشیم و هر نکته‌ای که لازم است یادآوری کنیم.

پ.ن: اگر در انتشار این داده‌نما هم مشارکت کنید، راه دوری نمی‌رود.

پایان پیام

کد خبر : 96753 ساعت خبر : 7:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96753
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات