کنسرت نمایش سی لغو شد

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: کنسرت نمایش سی به دلیل مشکلات معیشتی مردم لغو شد.

این خبری بود که چند روز پیش از طرف برگزارکنندگان این کنسرت در اکثر خبرگزاری‌ها منتشر شد.

روابط عمومی کنسرت نمایش «سی» با اعلام پیش رفتن تمامی مراحل کار تا مرحله نهایی، علت لغو شدن این پروژه را مسائل معیشتی مردم عنوان کرد.

کنسرت نمایش سی

سال گذشته  پروژه سی حدودا سی شب روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوب تماشاگران به کار خود پایان داد، تا جایی که آن را یکی از پرفروش‌ترین کنسرت‌های تاریخ کشور معرفی می‌کردند.

به گفته عوامل این پروژه، کنسرت نمایش «سی» هر شب میزبان ۴ هزار نفر بود و در سی شب ۱۲۰ هزار نفر آن را دیده‌اند. بنابراین اگر میانگین قیمت بلیت را حدود ۱۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم، در نهایت درآمدزایی این پروژه در حدود ۱۲ میلیارد تومان بوده است که برای یک اتفاق هنری رقمی بسیار رویایی است.

چند ماه بعد از به اتمام رسیدن این پروژه، عوامل «سی» اعلام کردند که قصد دارند دوباره آن را با داستان‌هایی متفاوت روی صحنه ببرند. در حالی که همه منتظر تاریخ اجرای این کنسرت – نمایش بودند، همایون شجریان، خواننده این پروژه هم در اینستاگرامش از لغو این کنسرت نمایش خبر داد.

بعد از اعلام رسمی لغو این پروژه واکنش‌های زیادی از طرف مردم نسبت به این خبر صورت گرفت.

گران شدن ۳۰۰ درصدی مکان کنسرت نمایش سی

با توجه به گران شدن ۳۰۰درصدی فضای کاخ سعدآباد اگر برگزاری کنسرت صرفه اقتصادی برای برگزارکنندگان ندارد چرا به مردم گفته می‌شود که به‌دلیل مشکلات معیشتی کنسرت لغو شده است؟ آیا واقعا اگر ادعای برگزارکنندگان کنسرت نمایش «سی» درست است برای بهتر شدن حال مردم نمی‌توانستند که چند شب اجرای رایگان برگزار کنند؟

شاید این حرکت را برخی شوآف تلقی کنند اما برای برخی کاری قابل ستایش است.

بعد از لغو کنسرت سیروان خسروی این دومین کنسرتی بود که به دلیل مشکلات معیشتی مردم لغو شد البته به ادعای برگزارکنندگان.

اما آیا واقعا لغو این دو کنسرت به همین دلیل بود یا اینکه شاید برگزارکنندگان از ترس عدم استقبال و نداشتن صرفه اقتصادی این کنسرت را لغو کردند؟

 

پایان پیام

کد خبر : 96368 ساعت خبر : 11:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96368
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات