تمرین برای اصلاحات و برخورد مقتضی با نارضایتی‌های عمومی

اما این نرمش شهرداری تهران در خصوص اعتراض‌ها و ناراحتی مردم، میتواند نمونه کوچکی از تمرین برای اصلاحات و برخورد مقتضی با نارضایتی‌های عمومی باشد.

پایکاه خبری گلونی، محمد ساکی: رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از اصلاح تابلوهای ورودی بوستان‌ها که براساس آن ورود آلات موسیقی ممنوع است، خبر داد.

وی با بیان اینکه حالا با دقت بیشتر به تابلوهای شهری و توجه به ارزش‌های فرهنگی و هنری و حق قانونی سابقه‌ها و سبک‌های اجتماعی برپایه چارچوب قانونی در شهر باید تابلوهای سلیقه‌ای برداشته شود، افزود: ممنوعیت استفاده از ساز موسیقی چه در بوستان‌ها و چه در سطح شهر قانونی نیست و نظر مدیریت شهری هم نیست و در میان مصوبات شورای شهر تهران نیز چنین مصوبه‌ای درباره‌ ممنوعیت ورود ساز و ابزارهای موسیقی به پارک‌ها وجود ندارد.

چندی قبل بر روی تابلوهای پارک مبنی بر ممنوعیت به همراه آوردن آلات موسیقی، قلیان، حیوانات (سگ و …) و برپایی چادر در سطح پارک‌ها موجب انتقادات اهالی هنر وموسیقی شده بود.

برخورد منطقی و تمرین اصلاحات

توهین به موسیقی
توهین به موسیقی

اساساً برخورد منطقی مسئولین با اعتراض‌ها احساس خوبی را به‌همراه دارد. البته این اتفاق جدیدی نیست اگر خاطرتان باشد در روزهای جام‌جهانی دوبار تابلو میدان ولی‌عصر که به حمایت تیم ملی فوتبال نصب شده بود، تعویض شد که البته هربار به حق بود.

اما این نرمش شهرداری تهران در خصوص اعتراض‌ها و ناراحتی مردم، میتواند نمونه کوچکی از تمرین برای اصلاحات و برخورد مقتضی با نارضایتی‌های عمومی باشد.

لازم‌ است تاکید کنیم به شهرداری که در خصوص متن برخی از تابلوهای اجتماعی جدا تجدید نظر کند چرا که همه میدانیم کجا و راجع به چه گفتگو کنیم!

پایان پیام

کد خبر : 98956 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98956
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات