سخنگو نداشتیم هم نداشتیم

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: دو هفته از استعفای آقای نوبخت از سخنگویی دولت می‌گذرد و انگار نه انگار که یک پستی این وسط وجود داشت و در حال حاضر خالی است.

این نشان می‌دهد ایشان تا چه میزان به امور سخنگویی تسلط داشت و پرکار بود. هرچقدر این کمبود برای ما کمتر احساس می‌شود، اعضای کابینه اصلا متوجه نمی‌شوند. چون ایشان هنوز هم با سمت مدیر سازمان برنامه و بودجه در جلسات حاضر است.

فضای مجازی

ایراد آقای نوبخت این بود که آنچنان که باید اهل لایک و فضای مجازی نبود. به همین دلیل هم از هیچ چیز خبر نداشت و فکر می‌کرد همه چیز در همان جلسات اتفاق می‌افتد. پس نه از تصمیمات توئیتری و بحث و جدل‌ها اطلاعی داشت و نه از نظرات مردم درباره تصمیمات مسئولان.

سخنگوی مظلوم

به نظر می‌رسد برخی از مسئولان هم سخنگوی مظلوم دولت را گول می‌زدند. یعنی در پاسخ به او حرفی می‌زدند و وقتی دستشان به اینترنت می‌رسید حرف خودشان را توئیت می‌کردند. اصلا فضا به گونه‌ای شده است که هرکس دوست دارد خودش اولین نفری باشد که یک خبر را به مردم بدهد. شاید این وسط یکی پیدا شد و به آنها مشتلق هم داد.

فقط سخنگو

زمزمه‌ها نشان می‌دهد قرار است باز هم یکی از مسئولان به طور همزمان، سمت سخنگویی را برعهده بگیرد. یعنی دقیقا همان حرفی که آقای واعظی در مرداد سال گذشته گفته بود که «نظر رئیس جمهور این است که سخنگو فقط سخنگو باشد تا بتواند وقت بیشتری برای سخنگویی داشته باشد».

این یعنی در تصمیم آقای رئیس جمهور تا اجرایی شدن آن، هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد. تا جایی که صد و هشتاد درجه با هم فرق کند.

پایان پیام

کد خبر : 98715 ساعت خبر : 10:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98715
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات