مزیت ربات پزشک و وکیل و روزنامه نگار

از آنجایی که انسان روزنامه نگار، احتمال دارد خبرهایی را منتشر کند که نباید، این ربات به دلیل اتصال و قابلیت نصب فیلترشکن، می‌تواند به طور هوشمند از انتشار برخی خبرها جلوگیری کند.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: در خبرها آمده است که وکیل، روزنامه‌نگار و پزشک روباتیک در راه است. ورود فناوری به حوزه‌های شغلی جدای از آسیب‌هایی که به میزان اشتغال می‌زند، مزایای زیادی هم دارد که همین سه مورد را برای شما شرح می‌دهیم:

ربات وکیل

این وکیل می‌تواند به راحتی تمامی ماده‌ها و قوانین را به حافظه بسپارد و در نتیجه ماده و قوانین را قروقاطی نمی‌کند تا ندانید چه شد. علاوه بر این احتمالا هزینه ثابتی می‌گیرد و بر اساس ظاهر شما حق‌الوکاله را تعیین نمی‌کند. خوبی وکیل رباتیک این است که چون سیستم خاصی برایش طراحی شده است، می‌توانید اعتماد داشته باشید تا با طرف مقابل شما وارد معامله نشود.

ربات روزنامه‌نگار

از آنجایی که انسان روزنامه نگار، احتمال دارد خبرهایی را منتشر کند که نباید، این ربات به دلیل اتصال و قابلیت نصب فیلترشکن، می‌تواند به طور هوشمند از انتشار برخی خبرها جلوگیری کند و چه بسا به طور خودکار برخی از آنها را تکذیب کند.

ربات روزنامه‌نگار، هزینه چاپ یک روزنامه را هم کاهش می‌دهد و اگر به عنوان یک خبرنگار فعالیت کند، می‌تواند به تنهایی یک خبرگزاری با دست‌های خود بچرخاند. البته به دلیل کثرت سایت‌های خبری و خبرگزاری در ایران، نیاز به این نوع خبرنگار زیاد احساس می‌شود.

ربات پزشک

خوبی این ربات‌ها این است که می‌توان بر روی برنامه آنها نظارت دقیق داشت تا اشتباهی دچار پدیده‌هایی مثل زیرمیزی نشوند. به طوری که خودشان هم متوجه نشوند! این ربات‌ در عمل‌های جراحی  بسیار کاربرد دارد و از آنجایی که از حافظه خوبی هم برخوردار است و می‌داند هر وسیله‌ای را از کجا برداشته، نه عضوی از بدن را اشتباه جا می‌زند و نه اقلام پزشکی را در دل و روده بیمار جا می‌گذارد.

به هرحال امیدواریم این روبات‌ها هرچه سریع‌تر به ایران وارد شوند تا بتوانیم از ویژگی‌های مثبتشان استفاده کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 98728 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98728
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات