کنسرت خرم آباد هوروش بند در شب تولد مهدی دارابی

دومین کنسرت هوروش بند در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کنسرت «هوروش بند» به خوانندگی مهدی دارابی ۱۵ مردادماه طی دو سانس در سالن بانک صادرات خرم‌آباد برگزارشد.

این گروه موسیقی پاپ، قطعات «خنک شد دلت»، «یاد تو می‌افتم»، «ماه دلم»، «به کی پز می‌دی»، «عاشقتم»، «فاصله نه»‌ و «آخر منو به باد داد» و… را برای حضار اجرا کرد.

دارابی که لرستانی و اهل شهرستان کوهدشت است در این کنسرت چندین قطعه لری خواند.

از حاشیه‌های این کنسرت تولد مهدی دارابی و حضور تعداد زیادی از همشهریان او در این کنسرت بود.

گروه هوروش از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز کرد. مسعود جهانی تنظیم کننده مطرح موسیقی پاپ و مهدی دارابی خواننده جوان، اعضای اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند. اولین قطعه هوروش بند با نام «یاد تو می افتم» منتشر شد و پس از آن نیز با انتشار تک آهنگ‌های مختنوع توانستند در میان مخاطبان موسیقی جایگاه خوبی به دست آورند.

اولین کنسرت هوروش ۲ شهریور ۱۳۹۶ در جزیره کیش برگزار شد و پس از آن با اجرای ۸ سانس کنسرت در تهران خود را به عنوان یک گروه موفق به مخاطبان شناساندند.

یک نکته خواندنی در مورد نام این گروه این است که تلفظ این کلمه هوروش نیست بلکه هوروَش به معنای فروزان مثل خورشید است. پایه‌گذاران گروه موقع خواندن این کلمه اشتباه کردند و فکر کردند که هوروش است! درواقع یک اشتباه باعث شد نام گروه هوروش باشد!

گزار ش تصویری این کنسرت را ببینید:

پایان پیام

گزارش‌گر و عکاس: ولی‌الله میراسماعیلی

کد خبر : 98271 ساعت خبر : 5:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98271
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات