درباره آدیداس کاری از ملت ساخته نیست

پایگاه خبری گُلوَتی، رضا ساکی: ماجرا از این قرار است که که اسم و پرچم ایران از بخش شخصی‌سازی سایت آلمانی آدیداس حذف شده است.

آدیداس ایران را حذف کرد
حذف ایران از روی سایت

نامه تاج

بعد از حذف نام ایران،‌ آقای تاج به ممبینی سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نامه‌ای نوشت که در بخشی از آن آمده است:

پیرو حرکت زشت و سخیف شرکت آدیداس درباره نام مقدس ایران عزیز در سایت این شرکت، لازم است هر چه سریع‌تر مراتب را با هماهنگی دبیرکل محترم و پیگیری ارکان حقوقی فدراسیون در جهت تعقیب این اقدام خلاف آداب حقوق بشردوستانه و همچنین عقد قرارداد با شرکت جایگزین برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به انجام برسانید.

و در ادامه جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت گفت: «چالش نخریدن و به آتش کشیدن آدیداس باید در کشور فراگیر شود. در این رابطه می‌توان به نشانه اعتراض انباری از آدیداس را به آتش کشید.»

نمی‌دانم چرا برخی ایده‌هایی که از دل خانه ملت بیرون  می‌آید ربطی به آتش دارند. انگار به آتش کشیدن برای برخی خیلی‌ها دلچسب است.

قیمت در تهران

من نمی‌دانم این شرکت اصلا انباری در ایران دارد یا خیر که بخواهیم آتشش بزنیم یا خیر اما می‌دانم قیمت لباس‌های تیم ملی آدیداس در تهران بالای ۶۰۰ هزارتومان است و در بام لند منطقه ۲۲ تهران لباس‌های باشگاهی با مارک این شرکت را بالای ۴۵۰ هزار تومان می‌فروشند.

یعنی هرگز یک ایرانی نمی‌تواند مشتری این برند باشد که بخواهد تحریمش کند یا آتشش بزند. این آدیداسی که هست فقط نشان آن است و تولید همین وطن است.

اینها را هم که نمی‌توانیم آتش بزنیم. مگر آتش زدن‌شان مشت محکمی باشد بر دهان آدیداس تا بفهمد ما حتی به مارکش هم رحم نمی‌کنیم.

به هر حال این بار کاری از ملت ساخته نیست. آدیداس را آقازاده‌ها و برخی مسئولان و ژن‌های خوب می‌خرند و می‌پوشند. بروید از آنها که دلار ۴۲۰۰ گرفتند و ماتیک وارد کردند بخواهید نخرند.

پایان پیام

کد خبر : 97161 ساعت خبر : 5:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97161
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات