درباره نماینده مجلس زود قضاوت کردید

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی:  یک نماینده مجلس پاسخ کمپین فرزندت کجاست؟ را بی‌جواب نگذاشت و همان اول گفت که «پسرم چوپان است».

از مردم گله دارم

کجای دنیا را دیده‌اید که انقدر راحت از مسئولانشان سؤال بپرسند؟ همین شما مخاطب عزیز، اگر پدرتان بگوید بالای چشمت ابرو است، بهتان بر می‌خورد و می‌گویید «کی؟ من؟ هر عیبی‌ام داشته باشم ولی ابرو ندارم».

یا اگر از شما بپرسد حقوق این ماه‌ات را گرفتی؟ قطعا آزرده‌خاطر می‌شوید و حتا ممکن است از خانه قهر کنید و بروید. خلاصه اینکه مردم کشورهای دیگر، خودشان را هم بُکشند هرگز متوجه نمی‌شوند مسئولان کشورشان چقدر حقوق می‌گیرند.

اما شما خوب می‌دانید که مسئولان عزیز کشورمان چند شغله هستند، در کدام مجلس می‌خوابند، چقدر حقوق می‌گیرند، چقدر قسط عقب افتاده دارند و… حالا هم که درباره فرزندانشان می‌پرسید.

سؤالات بی‌پایان مردم از مسئولان

همین شما که معتقدید باید حریم خصوصی‌تان حفظ شود، ذره‌بین گرفتید روی زندگی مسئولان! آن‌هم با پرسیدن این سؤال خیلی خصوصی؛ که فرزندت کجاست؟

لابد فردا هم می‌خواهید از مسئولان بپرسید «آدرس ویلای لاکچری‌ات کجاس؟ آخه آخر هفته می‌خوایم با بچه‌ها بریم جوج بزنیم». اگر رویتان باز شود پس‌فردا هم می‌پرسید «اصن این‌همه پولُ از کجا آوردی؟»

واقعاً زشت است اگر کار به‌جایی برسد که سه روز دیگر از مسئولان بپرسید «فرزندت کدوم کشور اقامت داره و تو کدوم دانشگاه درس می‌خونه؟ ماشین زیر پاش چیه؟ ماشین زیر پای خودت چیه؟»

باز هم زود قضاوت کردید

این نماینده اعلام کرده است که پسر چوپانش، ۱۵۰ بره گوسفند دارد. ایشان در ادامه افزودند «پسرم اکثر کار گوسفندها را خودش انجام می‌دهد. صبح به صحرا می‌رود و غروب هم برمی‌گردد».

می‌بینید؟ آقای نماینده حتا ساعت ورود و خروج پسرشان به صحرا را هم رسانه‌ای کرده‌اند. اما شما مردم چه‌کار کردید؟ شایعه درست کردید که پسر آقای نماینده گاوداری دارد. درحالی‌که به گفته این نماینده مجلس، «خبر گاوداری پسرم دروغ است».

نماینده مجلس را قضاوت کردید

دیدید باز هم زود قضاوت کردید؟ حیف که قدر این مسئولان را نمی‌دانید و مدام زود قضاوت می‌کنید. یک روزی می‌شود که مسئولانمان هم صادر می‌شوند کشورهای خارجی (پیش فرزندشان)، بعد حسرت امروز را می‌خورید.

پایان پیام

کد خبر : 99016 ساعت خبر : 9:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99016
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات