سازمان حفاظت محیط زیست برای خاموش کردن چراغ‌هایش مشکلاتی دارد

سازمان حفاظت محیط زیست برای خاموش کردن چراغ‌هایش مشکلاتی دارد

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادیشاید بعد از خواندن خبر قطعی برق سازمان محیط زیست به دلیل مصرف نادرست، با خودتان بگویید اصلاً از سازمان محیط‌زیست انتظارش را نداشتیم‌.

سازمان حفاظت محیط زیست

ولی مگر همه‌چیز باید طبق انتظار شما پیش برود؟ اگر اینطور بود الآن نباید دمای زمین، افزایش پیدا می‌کرد. ولی خب افزایش پیدا کرده. یخ‌های قطبی نباید آب می‌شدند ولی شدند. اصلاً چرا راه دور برویم. تا‌به‌حال نشده کودکتان را ببینید و با خودتان بگویید «قربونش برم چقد شیرینه، کاش هیچ موقع بزرگ نشه که خرج و مخارجش هم بالا نره»؟ ولی آیا زمانه طبق میل شما پیش می‌رود؟ به‌هر‌حال کودکتان هم بزرگ می‌شود، خرج و مخارجش هم دخلتان را می‌آورد و انتظار شما برآورده نمی‌شود‌. باقی مسائل هم همین‌طور است.

محیط زیست و مصرف برق

احتمالا گرانی این روزها شما را ناامید کرده است که مدام نیمه خالی لیوان را می‌بینید. ولی می‌توانید با خودتان بگویید شاید سازمان حفاظت محیط‌ زیست، برق‌های اضافی را روشن گذاشته تا مسئولان این سازمان، مشکلات محیط‌زیست ایران را زودتر ‌و بهتر ببینند. اصلاً شاید علت تأخیرهای این سازمان برای حل مشکلات محیط‌زیستی کشور، به این دلیل بوده که قبلاً برق‌ها را زیادی خاموش می‌کردند و ‌نمی‌توانستند معضلات را ببیند‌‌. دلتان روشن باشد. خدا را چه دیدید؟ شاید با زیادی روشن کردن برق‌ها، مشکلات محیط‌زیستی، بیشتر به چشم مدیران این سازمان بیاید.

پر مصرفی‌شان گل کرده

انصافاً شما راضی هستید مدیران وظیفه‌شناس این سازمان پرمصرفی نکنند بعد به‌جایش بشنوید صنایع آلاینده، پر مصرفی کرده‌اند؟ با خودتان نمی‌گویید صنایع آلاینده، کم مشکلات محیط‌زیستی ایجاد می‌کنند حالا پر مصرفی‌شان هم گل کرده؟ پس چراغی که به سازمان محیط‌ زیست رواست به سازمان‌های دیگر حرام است.

به رویشان نیاورید

سازمان حفاظت محیط‌ زیست، یک‌بار از دستش در رفته و بدمصرفی کرده. آیا باید به رویشان بیاوریم؟ لابد بعدش هم می‌خواهید به روی این سازمان بیاورید که چرا آتش هورالعظیم را خاموش نمی‌کند؟ اتفاقاً عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفته است «ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺗﺶ‏ ﻫﻮﺭﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ‏ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ». به‌نظر ما صداقت این سازمان، قابل ستایش است. چون با پر مصرفی‌اش نشان داده حتا برای خاموش کردن چراغ‌های سازمان خودش هم مشکلاتی دارد.
پایان پیام

کد خبر : 97669 ساعت خبر : 3:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97669
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات