سازمان لیگ هنوز برای صدور کارت وقت دارد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: آدمیزاد کارت شناسایی به روز که نداشته باشد، انگار هیچی ندارد. هیچ کس هم شما را نمی‌شناسد. شاهدش هم اتفاق همین امروز که تیم داوری یک مسابقه فوتبال را به  ورزشگاه راه ندادند. چرا؟ چون کارت شناسایی جدید سازمان لیگ را نداشتند.

هرچقدر هم توضیح دادند که هنوز کارت جدید را تحویل نگرفته‌اند، مقبول واقع نشد. در نهایت مدیران سازمان لیگ حضوری برای ورود داور خودشان را رساندند. البته خبرنگاران حاضر اصرار کرده بودند که طبیعی بود حرفشان خریدار نداشته نباشد.

امیدوارم بدنه این کارت‌های جدید هم از خارج وارد نشود. چون با این حساب، مسئولان سازمان لیگ باید اعتبار کارت‌های قبلی را اعلام کند. مگر آنکه دوست داشته باشند به همین بهانه، به همه ورزشگاه‌ها سر بزنند. اتفاق امروز و رعایت این قوانین نشان می‌دهد که فوتبال در ایران جدی است و خلاف برخی که شوخی می‌گرفتند، اصلا با کسی شوخی ندارد.

سوال اینجاست چرا سازمان لیگ وقتی هنوز به همه افراد، کارت جدید نداده است، این موضوع را به زیرمجموعه‌هایش اعلام نکرده است! البته شاید مدیران لیگ از چند روز قبل پیش خودشان می‌گفتند حالا تا روز مسابقه خیلی مونده، تا اون موقع آماده می‌شه. حتی صبح امروز هم پیش خودشان گفتند تا عصر خیلی مونده و تا اون موقع آماده می‌شه.

شاید هم خودشان فکر نمی‌کردند تا این حد، قوانین در زیرمجموعه‌شان رعایت می‌شود. الان هم دچار یک تضاد فکری شده‌اند که با این همه شفافیت و قانونمندی، پس ماجرای این فسادی که برخی در فوتبال می‌گویند چیست؟

جابجا کنید

متاسفانه برخی از مسئولان هنوز نمی‌دانند اصل غافلگیری، پدیده رایجی است. شاید مسئولان بعد از بازی هم لیست را چک کردند و پیش خودشان گفتند حالا تا بازی‌های فردا شاید کارت‌ها آماده بشود. اگر نشد داور رو نگهش دارید، بگید خودمون رو برسونیم.

کاش این دقت نظر را در جاهای دیگر هم شاهد بودیم. یک سوال مهم: آیا امکان دارد جای این ماموران وظیفه‌شناس را با برخی دیگر تغییر دهید تا کسی با کارت بازرگانی یک شرکت، هر چیزی وارد نکند؟

پایان پیام

کد خبر : 97975 ساعت خبر : 11:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97975
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات