طبع گرم روحانی و طبع سرد پوتین

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: طبع سرد و گرم روحانی و پوتین دردسرساز است.

معاون تشریفات ریاست جمهوری پرده از واقعیت مهمی برداشته است. ایشان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها را مطرح کرده و گفته است:« طبع آقای روحانی گرم است و بنابراین دمای هوا در محیط‌هایی که ایشان حضور دارند باید پایین باشد.

اما طبع آقای پوتین سرد است و دمانی هوادر محیط‌های ایشان باید بالا باشد. و ما همیشه با ایشان در این رابطه دچار مشکل می‌شویم.»

از آنجایی که اگر طرفین حواسشان به مذاکره نباشد، دیدارها به سرانجام خوبی نمی‌رسد، ما برای حل این مشکل هم راه حل‌هایی داریم:

یک. یک روش این است که یکی از دو نفر، طبع خودش را تغییر دهد. البته این شیوه شاید سخت و زمان‌بر باشد و تا بخواهند طبع خودشان را تغییر دهند، دوره ریاست جمهوری‌شان تمام شود.

دو. می‌توان برای رعایت عدالت، یک دمای حد وسط را تعیین کرد و طرفین پوشش خود را متناسب با طبع خودشان انتخاب کنند.

سه. روش دیگر این است که یکی از طرفین کوتاه بیاید. احتمالا چون طرف ایرانی اهل تعارف است، ایشان کوتاه خواهد آمد. اما ما که ایرانی هستیم طاقتش را نداریم. پس این گزینه را پس می‌گیریم.

چهار. قبل از هر ملاقات، طرفین را از نظر مواد غذایی، متعادل بسازیم. به طوری که سردی گرمی‌شان کند و کمتر دمای محیط را احساس کنند.

پنج. اگر طرفین نمی‌توانند هیچ کدام از این کارها را انجام دهند، پس مجبوریم از یک کولر و یک بخاری پشت طرفین استفاده کنیم. فقط سعی شود خیلی در کادر دیده نشوند چون عکس‌ها خوب در نمی‌آید.

شش. اگر باز هم این روش‌ها جواب نداد. همان کاری را کنند که تا الان انجام می‌دادند. راستی واقعا چه می‌کردند؟

پایان پیام

کد خبر : 97826 ساعت خبر : 11:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97826
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات