فروزان در بخش مسابقه جشنواره مذهب امروز ایتالیا

فروزان در بخش مسابقه جشنواره مذهب امروز ایتالیا

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد در بخش مسابقه بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز»  ایتالیا حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جشنواره فیلم «مذهب امروز» ایتالیا از سال ١٩٩٧، به منظور برقراری فرهنگ صلح و گفتمان میان باورها، فرهنگ ها، عموم مردم و افراد، به سینما و مذاهب مختلف شروع به کار کرده و موضوع اصلی این جشنواره ارتباط بین اعتقادات و زندگی سنتی و بومی مردم سراسر دنیا است.

فیلم کوتاه «فروزان» داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می‌کنند. او سعی می‌کند از خانواده‌اش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

فروزان در بخش مسابقه جشنواره مذهب امروز ایتالیا

فیلم کوتاه «فروزان» که در انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم‌آباد) تولید شده است، تاکنون در بیش از بیست جشنواره بین‌المللی به نمایش در آمده و جایزه بهترین «طراحی صدا» جشنواره مستقل ملبورن استرالیا، دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی جشنواره مستقل لس آنجلس، جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره آستوریا نیویورک و تندیس بهترین فیلم کوتاه جشنواره «فرسکو» ارمنستان را دریافت کرده است.

بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز» از تاریخ ۴ تا ۱۱ اکتبر (۱۲ تا ۱۹ مهر ماه) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 98342 ساعت خبر : 9:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98342
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات