مهاجرت به شمال کشور و مسئله گربه وطن

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: خبر رسید که مردم از مناطقی که با خشکسالی درگیر است، به مرکز و شمال ایران در حال مهاجرت هستند و اگر این اتفاق ادامه دار شود تا پنج سال آینده چهره‌ی کشور تغییر می‌کند.
به نظرم چهره‌ی کشور از گربه نشسته به ئی.تی تغییر شکل می‌دهد، البته ئی.تی تا گردن. یک موجود فضایی با سری بزرگ وگردنی لاغر.

چه اتفاقی برای شمال می‌افتد؟

اتفاق خاصی نمی‌افتد، فقط هر چی درخت هست نابود می‌شود و به جایش ساختمان و جاده و برزگراه ساخته می‌شود و دریاچه‌ خزر خشک می‌شود.
احتمالا با افزایش جمعیت و ماشین و کارخانه و… موفق می‌شویم هوای شمال را هم افتضاح کنیم و مجبور شویم با ماسک بیرون برویم. آب کم می‌آید و مجبور می شویم از چشمه‌ی ویسادار تا چشمه‌های امامزاده اسحاق و امامزاده ابراهیم همه را مصرف کنیم، به نوبت هر کدام خشک شدند می‌رویم سراغ بعدی.
بعد از چند سال شمال تبدیل به صحرای افریقا می‌شود. مهاجرانی که تصمیم گرفته بودند به شمال کوچ کنند، این بار با گفتن جمله‌ی «هیچ‌جا خونه‌ی خود آدم نمی‌شه» برمی‌گردند به شهر خودشان، و این‌بار شمالی‌ها مجبور می‌شوند به شهر‌ آن‌ها مهاجرت کنند. خلاصه این‌قدر می‌رویم و می‌آییم تا نسل بشر منقرض شود و همه راحت شویم.

فقط یک سوال کوچک از مهاجران عزیز دارم

دوستان! به این فکر کرده‌اید که اگر همه مهاجرت کنید به سمت شمال، تعطیلاتتان را کجا می‌خواهید بروید؟ کجا بساط جوجه و نوشابه پهن می‌کنید؟ خدا وکیلی به این فکر کرده بودید؟
بیایید بی‌خیال مهاجرت شوید، یک شمال مانده برای ایران، نابودش نکنیم.
پایان پیام

کد خبر : 97885 ساعت خبر : 10:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97885
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

اینم ارث باباته