پرفروش‌های کودک و نوجوان و رقابت نسل‌ها

پرفروش‌های کودک و نوجوان و رقابت نسل‌ها

فهرست پرفروش‌های کتاب‌های کودک و نوجوان در دو بخش تالیف و ترجمه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی برای تهیه آمار پرفروش‌های کتاب در هفته‌ای که گذشت به سراغ کتاب‌های کودک و نوجوان رفتیم تا سری به این بازار پررونق بزنیم و فهرست پرفروش‌های این حوزه را در اختیار خانواده‌هایی قرار دهیم که می‌خواهند، راحت‌تر دست به خرید کتاب برای فرزندان خود بزنند.

با اینکه ناشران بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند اما در این بازار نیز مانند بخش بزرگسال فروش در اختیار چند نشر مانند قدیانی، پرتقال و هوپاست و بعد از آنها نشرهایی مانند معین، افق، پیدایش و نظر نیز بازار قابل قبولی دارند.

پرفروش‌های کودک و نوجوان و رقابت نسل‌ها

در بخش کتاب‌های تالیفی کتاب «جام‌جهانی در جوادیه»، اثر داوود امیریان در رتبه نخست و کتاب «ماهی سیاه کوچولو»، اثر صمد بهرنگی در رتبه دوم قرار دارد و بعد از این دو اثر کتاب‌های «ته‌خیار»، «خمره» و «پلوخورش»، اثر هوشنگ مرادی‌کرمانی، «یادگاری‌های نادر ابراهیمی»، اثر نادر ابراهیمی، «هویج‌بستنی»، اثر فرهاد حسن‌زاده و «حسنی نگو یه دسته گل»، اثر منوچهر احترامی در رتبه سوم قرار دارند.

لیست کتاب های پرفروش

در بخش کتاب‌های ترجمه نیز سه کتاب «تام گیتس»، اثر لیز پیشون با ترجمه بهرنگ رجبی، «خانه درختی»، اثر اندی گریفیتس با ترجمه آنیتا یارمحمدی و «پاستیل‌های بنفش»، اثر کاترین اپلگیت با ترجمه آناهیتا حضرتی در رتبه اول تا سوم قرار دارند و بعد از این سه اثر کتاب‌های «خطای ستارگان بخت ما»، «شگفتی»، «خاطرات یک بچه‌ی چُلمَن»، «دختری که ماه را نوشید» و «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» در رتبه چهارم قرار دارند.

لیست کتاب های پرفروش

کتاب بخوانیم و به فرزندانمان کتاب‌خوانی را بیاموزیم.

ازانتقاد یا عبارت تحقیرآمیز علیه کودک بپرهیزید. از تشویق و تحسین استفاده شودمیتوان برخی از دستورها را نادیده گرفت تمامی احساسات قابل پذیرش است نه تمامی رفتارها با دادن انتخاب و احترام به آرزوها کودک را توانمند سازید. خود را بخشی از رویاهای کودک نمایید بااوصادق و صبور باشید به آنان آگاهی دهید که رفتارشان تحت تأثیر احساساتشان است از کلمه احساسزیاد استفاده کنید به (نظرم تو احساس خشم می‌کنی) از فرزندان‌تان بخواهید در مورد احساساتش در طی روز باشما صحبت کند

پایان پیام.

 

کد خبر : 98618 ساعت خبر : 6:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98618
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات