کشف و ضبط ۳ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفین شکار در آبیک

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک از کشف و ضبط ۳ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفین شکار در تیر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، محمد ایران نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با اعلام این خبر گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در تیرماه سال جاری در حین گشت و کنترل و پایش زیستگاه‌های حیات وحش حوزه استحفاظی آبیک، موفق شدند ۳ نفر متخلف را دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمایند.

ایران نژاد افزود: از متخلفین یک قبضه سلاح جنگی ژ۳ و دو قبضه سلاح ساچمه زنی از نوع دولول و ته پر و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

برخورد با متجاوزین

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: با متجاوزین به عرصه‌های طبیعی که حیات تنوع زیستی را تهدید می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در پایان از مردم خواست ضمن حفاظت از حیات وحش در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره محیط زیست شهرستان آبیک گزارش نمایند.

شهرستان آبیک

شهرستان آبیِک یکی از شهرستان های استان قزوین ایران است. این شهرستان از قطب‌های کشاورزی استان قزوین به‌شمار می‌آید و بالغ بر ۲۴ هزار هکتار کشت محصولات مختلف زراعی از جمله گندم، جو، ذرت (دانه‌ای و علوفه‌ای)، کلزا، یونجه و سایر محصولات دیگر در این شهر به عمل می‌آید.

پایان پیام

کد خبر : 97466 ساعت خبر : 2:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97466
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات