ایرج ملکی را دعوت کردند تا اخلاق از بین برود

ایرج ملکی را با عناوین مختلفی در دنیای سینمای کوتاه و در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و توییتر می‌شناسیم.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: برنامه ایرانیوم با اجرای مجید افشاری شب دوشنبه تا مرز ویرانی اخلاق در جامعه پیش رفت.

دعوت از ایرج ملکی و مونا ملکی یک پیام آشکار دارد. ما مرزهای اجرای زرد و برنامه‌سازی بر مبنای سلیقه مخاطب اینستاگرامی را قرار است فرسنگ‌ها جابجا کنیم.

حضور ایرج ملکی در تلویزیون و برنامه ایرانیوم

از لقب استاد تا اسکورسیزی ایران

ایرج ملکی را با عناوین مختلفی در دنیای سینمای کوتاه و در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و توییتر می‌شناسیم.

اسکورسیزی سینمای ایران یکی از این عناوین است. او این روزها حسابی در اینستاگرام فعال است، اجرای لایو دارد و با سعه صدر به سئوالات همه آنهایی که در دل مسخره‌اش می‌کنند پاسخ می‌دهند.

ایرج ملکی یک ترند است

نگاه او به مسایل روز کشور و استفاده از تریبون هوادارنماها باعث شده‌است که به یکی از ترندهای توییتر فارسی تبدیل شود. او رویاهای بزرگ و الگوهای دست‌نیافتنی را در سینمای جهان دنبال می‌کند اما نتیجه کارش چنگ به‌دل نمی‌زد و فاقد اعتبار هنری است.

زندگی اینستاگرامی و زندگی حقیقی

استعداد اصلی ملکی استفاده از انرژی منفی طرفدارنماهایش است. او می‌تواند ساعت‌ها با آنها صحبت کند و در نهایت آنهار را تطمیع کند که طرفدارش باشند.

استهزا کردن سبک فیلمسازی او و همزمان طرفداری از او در اینستاگرام یکی از ژانرهای جدید ما ایرانی‌هاست که قرار است چند صباحی حواسمان را از سیل مشکلاتی که احاطه‌مان کرده، پرت کند.

همه مقصریم

همه اقشار جامعه از روزنامه‌نگار تا منتقد سینما و تماشاگر عادی در این بازی جدید وارد می‌شوند و هرکس به سهم خود در لفافه به او، طعنه‌ای میزند، تشری پرتاب می‌کند یا با طنازی عجیبی که در این صحنه‌ها از خودمان سراغ داریم با یکی از دیالوگ‌هایش به او می‌تازد.

برنده واقعی کیست

برنده این بازی رسانه‌ای، بی‌شک ایرج ملکی و تیمش است و همه جامعه قرار است در آزمون اخلاق بازنده این بازی باشیم و بازنده بزرگ این بازی، صداوسیما و برنامه ایرانیوم و مجری آن است که سوار بر موج رسانه‌ای، ساعات راش سازمان را به برنامه‌ای اختصاص دادند که همه هدفش تمسخر این کارگردان فیلم کوتاه و تیمش بود اما حواسشان به اینکه قرار است تیرشان کمانه کند و به سمت خود آنها برگردد، ظاهراً نبوده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 99788 ساعت خبر : 11:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99788
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

مطلب بسیار زیبایی نوشتید احسنت.