بندر خشک بازوند به لرستان نرسید کاش به کرمانشاه برسد

چشمان ما که برای راه‌اندازی بندر خشک خرم‌آباد، خشک شد، کاش دست کم همسایه‌های کرمانشاهی بتوانند جان سالم از دوره مدیریت سلطان وعده‌ها به در کنند.

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: امروز خبری در رسانه‌ها دیدم که باعث شد از تعجب شاخ دربیاورم.

در این خبر مهندس بازوند استاندار کرمانشاه اعلام کرده بود که نخستین بندر خشک غرب کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

جالب است که بدانید مهندس بازوند در مردادماه سال ۹۴ دقیقا و واو به واو، بدون حتی یک کسره و ضمه کم‌وزیاد، همین حرف‌ها را در مورد خرم‌آباد زدند و نوید ساخت نخستین بندر خشک غرب کشور در خرم‌آباد را دادند.

این خبر در گلونی و همه رسانه‌های استانی و سراسری منتشر شد. امروز که این دو خبر را که به فاصله ۳ سال منتشر شده‌اند را مقایسه می‌کردم حتی توضیحاتی که برای پیشبرد این پروژه داده بود هم یکی بود.

ولی بعد از گذشت چند سال نه‌تنها بندر خشکی لرستان ساخته نشده است، بلکه باقی مبادی مبادلاتی این استان هم یکی پس از دیگری در حال ورشکستگی هستند.

بندر خشک لرستان

البته اشتباه نشود. این تنها وعده عمل نشده ایشان در لرستان نبود و استانداری لرستان در زمان مهندس بازوند صدها پروژه آغاز نشده یا بدون آینده و نیمه‌کاره در این استان به یادگار گذاشته است.

ایشان قبل از ظهر از برنامه‌هایی برای تبدیل لرستان به بزرگترین مقصد گردشگری غرب کشور بلکه کل کشور می‌‌گفت و عصرها در کارگروه اقتصادی، از فکرهایش برای پروژه‌های بزرگ صنعتی در استان لرستان خبر می‌داد.

چشمان ما که برای راه‌اندازی بندر خشک خرم‌آباد، خشک شد، کاش دست کم همسایه‌های کرمانشاهی بتوانند جان سالم از دوره مدیریت سلطان وعده‌ها به در کنند.

پایان پیام

کد خبر : 101244 ساعت خبر : 10:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101244
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات