بنز فیلتر است و پیکان آزاد

بنز فیلتر است و پیکان آزاد

فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: اگر تلگرام بنز باشد، پیام‌رسان‌های داخلی پیکان هستند. در واقع پیام‌رسان‌های داخلی به قول معروف لاکچری و کاربرپسند نیستند.
پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی:  دبیر شورای عالی فضای مجازی گفته است که اگر تلگرام بنز باشد، پیام‌رسان‌های داخلی پیکان هستند. با عرض پوزش از طراحان و سازندگان اولیه‌ی پیکان، توجه شما را به این مطلب جلب می‌کنیم.

بنز فیلتر است و پیکان آزاد

درست است که در این خبر آقای فیروزآبادی تنها یک مثال زد برای نشان دادن فاصله‌ی بین پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی؛ اما باید به این نکته توجه داشت که زمان تولید اولین پیکان، این خودرو خیلی هم از برند معروف آلمانی عقب نبود.

این خودرو که حالا به موزه پیوسته ولی همچنان در سطح شهر دیده می‌شود، در زمان حکومت خود تمام احتیاجات مالکش را برآورده می‌کرد.

اما آیا پیام‌رسان‌های داخلی چنین هستند؟ پیکان روزی کشته و مرده داشت. جوان‌ها آرزوی داشتنش را داشتند. آیا پیام‌رسان‌های داخلی چنین هستند؟

تا بوده چنین بوده

باز گلی به جمال خودروسازها که پیکان را به موزه سپردند.

شورای عالی فضای مجازی که به جای به موزه فرستادن بعضی از این پیام‌رسان‌های داخلی، تلگرام را فیلتر کرده است.

این نکته را فراموش نکنیم که مشکل پیام‌رسان‌های داخلی فقط و فقط ظاهرشان نیست.

آن‌ها در ارائه‌ی سرویس هم ضعیف، کند و ناتوان ظاهر شدند. پیکان اگر ظاهر قشنگی نداشت، حداقل فنی خوبی داشت.

نکته‌ی جالب این‌جاست که شورای عالی فضای مجازی به قول خودش بنز را فیلتر کرده است و مردم را تشویق به استفاده از پیکان می‌کند.

دقیقاً همان‌کاری که سال‌هاست خودروسازها می‌کنند. انگار این روش در کشور ما نهادینه شده است. تا بوده چنین بوده، تا باد چنین بادا.
پایان پیام

کد خبر : 101177 ساعت خبر : 11:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101177
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات