حاجیلی بارو بارون جعلی را خواند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امید حاجیلی در برنامه خندوانه بارو بارو را خواند، اما او هم متاسفانه نه بارو باروی اصیل، بلکه بارو بارویی را خواند که به روایت گروه رستاک است.

واقعا جای تاسف دارد که خوانندگان مشهور وقتی می‌خواهند بارو بارو را اجرا کنند، به جای این‌که ابیات اصیل و موسیقی مرحوم و زنده‌یاد حسین فرجی را زمزمه کنند، ابیات جعلی گروه رستاک را زمزمه می‌کنند.

نمی‌دانیم می‌توانیم به گوش شما برسانیم که اگر بارو بارو را می‌خوانید از این ابیات استفاده کنید یا نه، اما بید یک طوری به خواننده مطرح کشور بگوییم و از آن‌ها بخواهیم که به حقوق معنوی مرحوم حسین فرجی احترام بگذارند.

زنده‌یاد حسین فرجی در دوران حیات خود از این گروه شکایت کرد و به دادگاه رفت و دادگاه حکم را به نفع حسین فرجی صادر کرد. مالک بارو، مالک ترانه و آهنگ بارو بارو کسی نیست جز مرحوم حسین فرجی و اگر کسی می‌خواهد آن را بازخوانی کند، باید همان ابیاتی را بخواند که حسین فرجی خوانده بود.، نه ابیات جعلی که گروه رستاک خوانده است.

امیدواریم که دیگر خوانندگان کشور وقتی می‌خواهند برای احترام به مردم لر بارو بارو را اجرا کنند، ابیاتی را بخوانند که اصیل است.

پایان پیام

بیشتر بخوانید:

– حسین فرجی یک آهنگساز تمام‌عیار بود

– از بارو بارو با صدای حسین فرجی تا گروه رستاک

کد خبر : 100130 ساعت خبر : 11:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100130
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات