مردم چقدر خندوانه را دوست دارند؟

آقای رامبد جوان از کجا متوجه می‌شود که مردم چقدر خندوانه را دوست دارند؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رامبد جوان در گفتگو با ایسنا گفته است تا هر وقت که مردم بخواهند خندوانه را ادامه می‌دهم.

این جمله جمله درستی است چون برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌ها نیاز به توجه مردم دارند اما آقای رامبد جوان از کجا متوجه می‌شود که مردم چقدر خندوانه را دوست دارند؟

آیا یک نظر سنجی حرفه‌ای و گسترده درباره خندوانه انجام شده است؟ آیا در این نظرسنجی تعداد زیادی از مردم به این پرسش پاسخ دادند که دوست دارند خندوانه ادامه پیدا کند؟

یا اصلا گفتند که خندوانه را می‌بینند؟

به نظر می رسد بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی این طور پشتوانه پژوهشی نداشته باشند.

وقتی چنین پشتوانه پژوهشی وجود نداشته باشد و آماری از میزان توجه و اقبال مخاطبان به برنامه وجود نداشته باشد آن برنامه را می‌توان تا ابد ادامه داد و هر زمان تاکید کرد که ما به خاطر اصرار مردم یک فصل دیگر از این برنامه را ساخته‌ایم.

اما اگر روزی بتوان یک آمار دقیق از میزان اقبال مردم به برنامه خندوانه تهیه کرد آن وقت شاید متوجه شویم مردم کشور زیاد هم راضی به ادامه پیدا کردن برنامه‌ای مثل خندوانه نداشته باشند.

برنامه‌هایی مثل خندوانه اغلب درگیر مخاطب نزدیک خود هستند و اصول آن مخاطب دور و یا مخاطبان منتقد را یا نمی‌بینند یا کمتر سراغش می‌روند.

به نظر می‌رسد رسانه تلویزیون تا هر وقتی که رامبد جوان دوست داشته باشد راضی به ادامه برنامه خندوانه هست.

به نظر می‌رسد خندوانه ضعیف بهتر از شبکه نسیم بدون خندوانه است اما این خندوانه ضعیف و این اصرار بر استمرار خندوانه باعث می‌شود که ایده‌های نو پشت در شبکه نسیم بمانند و برنامه‌ای تازه ساخته نشود.

شاید این روزها پسند تلویزیون این است که یک چیزی مانند عبدی شو بر روی آنتن باشد هر چقدر ضعیف هر چقدر بی‌رمق.

پایان پیام

کد خبر : 100520 ساعت خبر : 10:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100520
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

احساساتی این رو نمیگم رامبد جوان وقتی اومد به تلوزیون که رسانه ایران سرگرمی و دنبال کننده ی زیادی نداشت و اون یک جسارتی کرد و برنامه ای ساخت که جنسشرو کسی ندیده بود پس وقتی تونست این همه رای و بیننده جذب کنه و پیگیری برنامه های خارجی کمتر بشه معلومه راس گفته و هممون میدونیم و دوم اینکه دقت کنید بعد خندوانه همه برنامه ها کپی خندوانه ولی با شکلای دیگه به رسانه اومد این نشون میده خندوانه نقش پیشکسوت همه اینا رو داره !

حسادت تا چه حد ؟ از کجا می فهمد ؟ از شصت میلیون رای مسابقش..از صفحه ی دومیلیونیه اینستای برنامش…از معروف شدن یهوییه چهارتا بچه گمنام مسابقه اش …از تبلیغات ده دقیقه ای بین برنامش….