آنها که احتکار می‌کنند مغز ندارند

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: محققان دریافتن که گونه بدوی عروس دریایی بدون مغز موسوم به “Cassiopea” به نظر می‌رسد شب‌ها رفتاری مشابه خواب، مانند آنچه در انسان دیده می‌شود، از خود بروز می‌دهد.

سوسول بازی‌های علمی

اینکه موجودات بدون مغز هم نیاز به خوابیدن دارند اتفاقیه که علم رو درگیر خودش کرده اما ما نمونه‌های زیادی از موجودات بدون مغز می‌شناسیم که می‌خوابن و به چند نمونه از اونها اشاره می‌کنیم

مافیای اینستاگرام همیشه بیدار است

حتا وقتی مافیای اینستاگرام خوابه هم می‌تونین عکس‌های زیادی از اونها ببینین، اینها در هر ساعت از شبانه‌روز یا در حال ترکیبی زدنن یا رجز خوندن و کل‌کل یا تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و قشنگ‌تر اینکه فالوئرهاشون در هر لحظه حرکاتشون رو رصد می‌کنن و اینها نمونه‌ای از عروس و دوماد دریایی‌ها بی‌مغز ولی آنلاین هستند.

مافیای بی‌ مغز خریداران کلان

از نمونه دیگر بی‌مغزان نیازمند خوابیدن اون کسانی هستن که ۴٨ ساعت تو ترافیک سایت خرید خودرو گیر می‌کنن تا چهل‌هزار تا خودرو رو یه‌جا پیش‌خرید کنن و بعد تا آخر عمر می‌تونن بخوابن و استراحت کنن. البته اینها حاشیه امن سود بازار در فروش خودرو رو دلیل اصلی فقدان مغز می‌دونن که برای ما معمولی‌ها این توجیهات مسخره و عجیبه!

مافیای بی‌مغز محتکران

محتکران هم از گونه‌های نادر بی‌مغزهایی هستند که نیاز به خواب هم دارن. تو این دوره که هر کی هرچی داره با دوربری‌هاش می‌خوره اینها هر چی آرزوی خوبه رو احتکار می‌کنن تا بعدها بفروشن به دوروبری‌هاشون.

بعد هم در حالی‌که تو انبارهاشون پارچه و دارو و پنبه و گاز هلیوم و اکسیژن رو کنار هم می‌ذارن تا یه روزی به قیمت خون باباشون به ما معمولی‌ها بفروشن، خودشون و انبارشون یه‌جا منفجر می‌شن و حالا تا آخر دنیا می‌تونن بدون استرس تعزیرات بخوابن!

دونالد ترامپ را فراموش نکنیم

البته کنار این گونه‌های نادر جانداران بی‌مغز ولی نیازمند خوابیدن می‌شه به دونالد ترامپ هم اشاره کرد که تو ساعت نامتعارف توییت‌های تحریک‌کننده می‌ذاره.

یعنی اون ساعتی که ما خوابیم خط‌ونشون می‌کشه. اگر مردی صبح توییت بده. البته اینکه تو یه نیمکره دیگه است و روز و شبش با ما معمولی‌ها فرق داره هم تو توییت شبونه گذاشتنش بی‌تٲثیر نیست فقط موضوع اینه که این چیزی از ارزش‌هاش به‌عنوان یه بی‌مغز کم نمی‌کنه!

پایان پیام

کد خبر : 99671 ساعت خبر : 10:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99671
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات