ترانه علیدوستی، صلاحیت اوشین را تٲیید کرد

ترانه علیدوستی، صلاحیت اوشین را تٲیید کرد

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: داستان من و سانسورچی که از هشتگ امیر مهدی ژوله شروع شد، حالا ابعاد جدیدتری پیدا کرد. در توییتر فارسی، ترانه علیدوستی از عدم سانسور سریال اوشین خبر داد. ظاهراً در سفر به ژاپن، علیدوستی فهمیده، که اوشین برای ژاپنی‌ها هم نماد نجابت است. با این اوصاف تخریب چهره اوشین و لقب تن‌فروشی به او می‌تواند یک تئوری توطئه باشد که از چند زاویه آن را بررسی می‌کنیم.

ترانه علیدوستی، صلاحیت اوشین را تٲیید کرد

گمان کنم، دلار قرار است وارد کانال ۱۲ هزار تومان شود یا پراید دوباره به ۴۰ میلیون تومان برگردد. یا ژن خوب‌ها بخشی از کشور را در اختیار بگیرند و در آن موسسه مالی‌اعتباری و پروژه‌های نمادین بزنند که البته این آخری خبر خوبی است چون به‌جای تمرکز بر روی کل کشور روی جزیی از آن تمرکز می‌کنند. شاید با این روش کمبود پوشک رفع شود و برخی مدیران لااقل به پوشک در اتخاذ گرفتن تصمیمات کلان، نیازی نداشته باشند و این وسط ما مشغول تماشای اوشین بی‌سانسور هستیم و ذهنمان درگیر شغل و نسب اوست.

ترانه علیدوستی ربات است

از آنجایی که تئوری اول، در این روزها زیاد استفاده شده از تئوری‌های بعدی رونمایی می‌شود. ترانه علیدوستی ربات است، اداش رو در میاورد، هک شده‌است یا قرار است سوپاپ اطمینان باشد یا قرار است نقش در فیلمی با بودجه دولتی بگیرد. هرکدام از این تئوری‌ توطئه‌ها در جامعه فراوانی زیادی دارد. حتا مدیران هم از آنها استفاده می‌کنند تا ما را توجیه کنند که حواسشان بیشتر از قیمت دلار به ما و آنچه در ذهنمان می‌گذرد، هست.

فیو استار شوید

هرچند که ما نفهمیدیم این وسط بردن آبروی اوشین، قرار است کدام گره اساسی را باز کند، اما خوش به‌حال آنهایی که با این اظهارنظرها کامنتشان در توییتر فیو استار می‌شود و بالاخره دیده می‌شوند. این دیده شدن بد دردی است. خود من ۳۶ سال است تلاش می‌کنم دیده شوم برای همین هر روز به عرضم اضافه می‌کنم اما تلاش‌هایم بی ثمر مانده‌است. خانم ترانه علیدوستی لااقل بگذارید هانیکو برایمان باقی بماند.

پایان پیام

کد خبر : 100219 ساعت خبر : 10:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100219
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات