خانواده ایرانی از دو ساعت به ۲۰ دقیقه رسید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، راستش را بخواهید ما فکر نمی‌کردیم که خانواده‌ ایرانی در طول روز ۲۰ دقیقه با هم گفتگو کنند و حالا که فهمیدیم که خانواده ایرانی در طول روز بیست دقیقه با هم حرف می‌زنند آنقدر شاد شدیم که در پوست خود نمی‌گنجیم.

راستش را بخواهید ما فکر می‌کردیم با این وضع گرانی و این وضع مطالعه و این برنامه‌های متنوع و جذاب تلویزیونی، خانواده‌ها بیشتر سرشان در گوشی موبایل باشد تا اینکه با هم حرف بزنند.

اما حالا فهمیدیم آنها در شبانه‌روز ۲۰ دقیقه با هم حرف می‌زنند. این گفته شخص معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده است که زمان گفتگو طی یک دهه از دو ساعت به ۲۰ دقیقه در شبانه‌روز رسیده است.
البته به نظرم ما به جای سیاه‌نمایی باید قدر این ۲۰ دقیقه را بدانیم. ۲۰ دقیقه در شبانه‌روز خیلی زیاد است. یعنی خانواده‌ها هنوز به هم احترام می‌گذارند و با هم صحبت می‌کنند.

البته شاید شما بگویید این ۲۰ دقیقه حرف زدن نیست و بیشتر چیزهایی مثل «حوله من کجاست»، «جوراب من را ندیدی؟»، «امشب شام چی داریم» و «تو که داری میری آشپزخونه یه لیوان آب هم برای من بیار» و از این حرف‌ها باشد.

خانواده ایرانی در سکوت

اما به هر حال این هم حرف زدن است و بترسید از آن روزی که خانواده‌های ایرانی همین چیزها را هم به هم نگویند و از هم حوله و لیوان و جوراب نخواهند.

البته خانواده‌های ایرانی گاهی با هم صحبت می‌کنند و بقیه صحبت‌هایشان را در گروه‌های خانوادگی مجازی و به صورت متنی در خدمت هم هستند و از حال هم باخبرند.

پس لطفاً سیاه‌نمایی نکنید و قدر همین ۲۰ دقیقه را بدانید. ممکن است روزی برسد که خبردار شویم خانواده‌های ایرانی دو دقیقه هم با هم صحبت نمی‌کنند.

آن روز است که با خود می‌گوییم یادش به خیر در سال ۹۷ خانواده‌های ایرانی در شبانه روز ۲۰ دقیقه با هم حرف می‌زدند. چه رویایی!

پایان پیام

کد خبر : 100766 ساعت خبر : 11:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100766
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات