در دنیا چیزهای دیگری هم طبیعی است آقای وزیر

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وزیر بهداشت گفته است ارز دارو می‌رسد و تأکید کرد، کمبود ۲۵ تا ۳۰ قلم دارو در همه دنیا طبیعی است.

ما قطعا به سخنان وزیر محترم بهداشت اعتماد داریم و قبول می‌کنیم که کمبود ۲۵ تا ۳۰ قلم دارو در همه جهان طبیعی است.

اما این را هم باید قبول کنیم که در دنیا چیزهای دیگری هم هست که طبیعی است.

مثلا در کشورهای دیگر طبیعی است که مسئولان از مردم عذرخواهی کنند. طبیعی است که مردم در بیمارستان‌ها آسایش داشته باشند. طبیعی است که مردم قدرت خرید داشته باشند.

طبیعی است که گرانی نباشد. طبیعی‌ است که شهرها ترافیک نداشته باشد. طبیعی است که مردم هنگام بیماری جسمی، آسیب روحی نبینند.

طبیعی است که خودروهای تولید داخل‌شان کیفیت بالا داشته باشد. طبیعی است که زنان و دختران‌شان به ورزشگاه بروند. طبیعی است که همه افراد جامعه با همه سلیقه‌های سیاسی بتوانند درس بخوانند و تحصیلات خود را بدون ستاره به پایان برسانند.

دنیا مسائل طبیعی زیاد دارد

این چیزها هم در همه دنیا طبیعی است. کاش روزی برسد که ما به همه آنچه در جهان طبیعی است نزدیک بشویم و فقط هنگامی که مشکل داریم خودمان را با دنیا مقایسه نکنیم.

کاش روزی برسد که ما در زمینه بهداشت و درمان طبیعی باشیم. یعنی مثل همه دنیا وقتی کسی بیمار می‌شود تنها دغدغه‌اش بهبودی باشد نه اینکه آنقدر دغدغه داشته باشد که کلا قید درمان بیماری را بزند.

از پیدا کردن داروهای نایاب، خرید داروها به قیمت گزاف، هزینه پزشک، هزینه بیمارستان، هزینه اقامت، هزینه دوران نقاهت، درد بیکاری، درد بی‌پناهی و هزار درد دیگر.

امیدوارم روزی برسد که کلا طبیعی باشیم، مثل همه دنیا!

امیدواریم روزی ما هم طبیعی باشیم یعنی اغلب کارهایمان طبیعی باشد.

آن روز دیگر عیب ندارد که برخی داروها را نداشته باشیم و یا دارو در بازار کم باشد.

پایان پیام

کد خبر : 100739 ساعت خبر : 11:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100739
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات