سلبریتی‌های با نا امیدی با جامعه چه می‌کنند؟

طبق واکاوی درباره مشکلات و مسائلی که ما ایرانیان در حال حاضر با آنان دست و پنجه نرم می‌کنیم نگرانی درباره آینده و احساس بی‌آیندگی و نا امیدی جز ۱۰ مسئله اول ایران در سال ۹۷ به انتخاب خبرگان بوده است.

چند وقتی است که مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور ما گریبانگیر همه شده است.

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: همه می‌دانیم که این مشکلات بار سنگینی روی دوش هر خانواده است و هیچ کس منکر این مشکلات نیست اما در چند ماه اخیر موجی از ناامیدی در سرتاسر اجتماع راه افتاده است که در این قضیه برخی روشنفکرها و سلبریتی‌ها نقش اساسی دارند.

نا امیدی در جامعه

طبق واکاوی درباره مشکلات و مسائلی که ما ایرانیان در حال حاضر با آنان دست و پنجه نرم می‌کنیم نگرانی درباره آینده و احساس بی‌آیندگی و ناامیدی جز ۱۰ مسئله اول ایران در سال ۹۷ به انتخاب خبرگان بوده است.

ضربه مهلک سلبریتی‌ها

این سلبریتی‌ها در فضای مجازی و ایستاگرام شاید بعضا ناخواسته و از روی جهل ضربه مهلکی به جامعه  می‌زنند.

شاید هیچ چیز بیشتر از ناامیدی و احساس بی‌آیندگی نتواند به جامعه ضربه بزند.

در چند روز اخیر بارها در اینستاگرام یک خبر کذب و بدون منبع مشخص توسط سلبریتی‌های جامعه به بزگترین مشکل روز تبدیل می‌شود.

ولی بعد از تحقیق درباره آن خبر به نتیجه می‌رسیم که این خبر از اساس غلط بوده و تنها به دلیل یک پست از طرف فلان بازیگر یا خواننده سرتاسر اینستاگرام را فرا گرفته است.

شاید بهتر است سلبریتی‌های مملکتی کمی مطالعه خود را بیشتر کنند و حتی اگر هم وقت ندارند و مشغول پست گذاشتن و تبلیغ برای فلان دکتر و فلان دندانپزشک در اینستاگرام هستند کمی صبر کنند که کارشناسان خبر را بررسی کنند بعد آن خبر را در بوق و کرنا کنند.

پایان پیام

کد خبر : 99906 ساعت خبر : 2:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99906
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات