مغازه‌ای جالب در میدان شهدای اراک

اینجا دفتر فنی فهامی است که دور میدان شهدای اراک قرار دارد. از کنارش که بگذرید هیچ از درونش پیدا نیست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، من شیفته مکان‌های خاص و صاحبان خاص‌شان هستم. آدم‌هایی که فارغ از همه دک و پز‌های هم سن‌ها و هم صنف‌هایشان تلاش می‌کنند تا دنیا را جای بهتری برای زندگی کنند.

این آدم‌ها حتی اگر خلاف جهت آب حرکت کنند قطعا شما را به جای دریا به اقیانوس خواهند رساند.

اینجا دفتر فنی فهامی است که دور میدان شهدای اراک قرار دارد. از کنارش که بگذرید هیچ از درونش پیدا نیست. نه که صاحبش منزوی باشد و درون‌گرا. نه!

داخل این دفتر فنی را نمی‌توان دید چون شیشه‌هایش پوشیده از آگهی است؛ آگهی‌های رنگ به رنگی که برق امید را در چشمان جوانان جویای کار روشن می‌کنند.

این دفتر یکی از قدیمی‌ترین مغازه‌های میدان شهدای اراک است که سال‌هاست آگهی‌های کار را بر روی ویترین خود منتشر می‌کند.

دفتر فنی فهامی همیشه پذیرایی جوانان جویای کار اراکی است و هر بار که به این دفتر فنی مراجعه کنید تعدادی جوان و نوجوان را می‌بینید که مشغول عکس گرفتن یا یادداشت‌برداری از آگهی‌های روی شیشه مغازه هستند.

مغازه‌ای جالب در میدان شهدای اراک

برخی همان‌طور که آگهی‌ها را می‌خوانند با موبایل به شماره‌های روی آگهی زنگ می‌زنند و پیگیر کار می‌شوند.

این روزها تعداد بیشتری از جوانان اراکی به این دفتر فنی مراجعه می‌کنند و از صاحب این دفتر انتظار دارند که آگهی‌های بیشتر و به‌روزتری را به روی شیشه بچسباند.

اگر روزی به شهر اراک سفر کردید حتماً سری به این مغازه بزنید و به صاحب خوبش خدا قوتی بگویید و برایش آرزو کنید که همیشه شیشه‌های مغازه‌اش پر باشد از آگهی اشتغال برای جوانان سرزمین‌مان.

پایان پیام

کد خبر : 100572 ساعت خبر : 10:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100572
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات