بر سر مردم و وطن با کسی تعارف ندارم

من بر سر مردم و وطن با کسی تعارف ندارم.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: برخی که من را نمی‌شناسند و تازه من را فالو کرده‌اند فکر می‌کنند اگر بگویند تو را بلاک می‌کنیم و یا دیگر فالو نمی‌کنیم من گریه می‌کنم.

خیر، من برای فالوئر نمی‌نویسم. پس اگر دوست دارید فالو کنید، دوست ندارید نکنید.

من اینجا چیزی می‌نویسم که به آن عقیده دارم.

از امشب اگر کسی در کامنت، از جنگ و تحریم علیه مردم کشورم حمایت کند بلاک خواهد شد.

من بر سر مردم و وطن با کسی تعارف ندارم

اگر من را بشناسید می‌دانید متعرض به وضع فعلی‌ام و اندیشه‌هایم را رک می‌نویسم. اما اختلاس‌ها را به جنگ ربط نمی‌دهم. ناکارآمدی دولت و بخش‌هایی از حکومت را می‌بینم و از فشارهای اجتماعی غمگینم. اما با حمایت از جنگ‌ و یا تحریم در پی حل این مشکلات نیستم.

من هیچ وقت یارانه‌ نگرفته‌ام به دلایل شخصی. وضعم از شما بدتر نباشد بهتر نیست. کارمندی ساده هستم و روزنامه‌نگاری می‌کنم و موبایلم پر از پیامک تهدید بانک‌هاست.

بحث من بر سر جنگ‌طلبی است. من زاده جنگم و درس‌خوانده مدارس سه‌شیفت. بخشی از دبستان را در روستاهای اطراف خرم‌آباد درس خوانده‌ام. مانند خیلی از بچه‌های آن موقع که در چادر درس خواندند و در سنگر بزرگ شدند.

من در جنگ قد کشیدم اما نمی‌خواهم بچه‌های وطنم بار دیگر در جنگ قد بکشند. من تحریم را ظلم در حق مردم خود می‌دانم.

از جنگ و تحریم حمایت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم کسی حال چند سال پیش مرا تجربه کند. زمانی پدرم مریض بود و نیازمند داروی خاص. آن وقت هم ایران تحریم بود. خیلی دور نه. همین سال ۸۸، ۸۹ که تحریم بودیم. مثل حالا. نمی‌خواهم روزگاری که بر خانواده‌ام گذشت بر دیگری بگذرد.

می‌خواهید آنفالو کنید؟ خیلی زود این کار را بکنید.

متشکرم

پایان پیام

کد خبر : 101906 ساعت خبر : 11:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101906
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات