آتش نشانی خرم‌ آباد را پیگیری کنید

آتش نشانی خرم‌ آباد را پیگیری کنید

هفته گذشته گزارشی با تیتر عجیب‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی ایران، در گلونی منتشر شد که به وضعیت یکی از ایستگاه‌های آتش‌ نشانی شهر خرم‌ آباد می‌پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این گزارش ایستگاهی را که در پارک شریعتی خرم آباد قرار دارد معرفی کرده است و بدون نام بردن از پرسنل زحمتکش و بی‌ادعای آن، مشکلات کاری آنها را منعکس کرده بود.

از گرفتاری‌های وضعیت نابه‌سامان ایستگاه و نبود حداقل استانداردهای لازم برای یک ایستگاه آتش نشانی و البته از برخی ناملایمتی‌هایی که با نیروهای آتش نشانی در خرم آباد می‌شود.

گزارش‌گر گلونی دیده‌ها وشنیده‌های خود از این ایستگاه را در یک گزارش گردآوری کرده است.

گزارش‌گر ما از این گزارش داد که حتی یک تابلو برای معرفی و دیدن کد ایستگاه در ورودی آن وجود ندارد و همین انعکاس واقعی و بدون کم و کاست، بازخوردهای خوبی را میان مخاطبان گلونی در پی داشت.

آتش نشانی خرم‌ آباد را پیگیری کنید

بعد از انتشار این گزارش تماس‌های زیادی از طرف مخاطبان با گلونی برقرار شد و ضمن تشکر از این گزارش، درخواست داشتند که با پیگیری‌های بیشتر هرچه زودتر تکلیف این ایستگاه و نیروهای آن روشن شود.

متسفانه به دلایلی کاملا مشخص به تشخیص پرسنل عکسی و یا نامی از آنها در گزارش آورده نشد و همین توضیح کوتاه باعث شد که مخاطبان گلونی اصرار بیشتری برای رسیدگی به مشکلات نیروهای این ایستگاه و سایر ایستگاه‌های سطح شهر داشته باشند.

در گذشته هم موارد زیادی اتفاق افتاده است که پس از انتشار گزارشی در مورد مشکلات شهری، پیام‌های بازدیدکنندگان سایت گلونی ما را به ادامه تولید محتوای اجتماعی و انعکاس مسایل اجتماعی ترغیب می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 102860 ساعت خبر : 11:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102860
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات