با ریاضیات زندگی روزمره حساب و کتاب زندگی‌تان را داشته باشید

کتاب ریاضیات زندگی روزمره نوشته آلفرد پوسامنتیر چیزی بیش از مباحث ریاضیات دوران دبیرستان است و اساسا شما را با کاربرد ریاضی در زندگی روزمره خود آشنا می‌‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از سایت تحلیلی شبکه کتاب‌های جدید، کتاب ریاضیات زندگی روزمره نوشته آلفرد پوسامنتیر نویسنده و پژوهشگر آمریکایی منتشر شده است.

این درس شیرینی ریاضی چه بخواهیم و چه نخواهیم همه‌ جای زندگی، در حال تعقیب ماست.

هر چقدر که در دوران مدرسه مشتاق دیدار انتگرال و مشتق و رادیکال‌ها نبودیم، ظاهرا آن‌ها به شدت مشتاق دیدار ما هستند.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا تمام فرمول‌های ریاضی که در دوران مدرسه آموخته‌ایم در زندگی روزمره به دردمان خواهد خورد.

اساسا از لحظه‌ای که وارد مدرسه می‌شویم به همه ما گفته شده است که ریاضیات مهم است، شاید یکی از دلایل مهم بودن این باشد که ریاضیات به همه جنبه‌های زندگی نفوذ می‌کند.

اما در بیشتر مواقع ما به آن توجه نمی‌کنیم. به جز در مواردی خاص؛ برای مثال زمانی که می‌خواهیم دفترچه چک بانکی خود را بررسی کنیم، در این شرایط است که می‌دانیم دانستن و فهم ریاضیات چقدر می‌تواند مهم باشد.

کتاب «ریاضیات زندگی روزمره» محتوایی بیش از ریاضیات دوران مدرسه دارد.

ریاضیاتی که نویسنده در کتابش از آن سخن می‌گوید، به‌‌ طور اعجاب‌آوری راهی است تا ببینیم که این علم واقعا در زندگی ما وجود دارد.

برای مثال در اطراف ما، در خانه ما، در محل کار ما، در سرگرمی‌هایی که از آن لذت می‌بریم و در نهایت در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 103844 ساعت خبر : 11:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103844
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات