سلبریتی‌های غیرمتخصص در تئاتر

سلبریتی‌های غیرمتخصص در تئاتر

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: از سال‌های دور حضور سلبریتی‌های غیرمتخصص در عرصه‌ای غیر از عرصه تخصص خودشان رسم بوده است و اغلب آنها در ایران موفق نشده‌اند.

فوتبالیست‌های بازیگر، بازیگران خواننده، خواننده‌های بازیگر، تئاتری خواننده، خواننده تئاتری همه و همه در کشورمان اتفاق افتاده است که می‌توان به جرئت گفت اغلب آن‌ها با شکست مواجه شده است.

سلبریتی‌های غیرمتخصص در تئاتر

شادمهر عقیلی

شاید بتوان یکی از اولین تجربه‌های ناموفق را حضور شادمهر عقیلی در سینما قلمداد کرد.

این خواننده که به نوعی میتوان او را یکی از پایه‌گذاران موسیقی پاپ در ایران بعد از انقلاب دانست با دو فیلم تقریبا ناموفق به نام‌های شب برهنه و پر پرواز سینما را ترک کرد و دیگر به این عرصه بازنگشت.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین هم یکی از خواننده‌هایی است که علاوه بر اینکه بسیار مصنوعی و بد بازی می‌کند حتی نمی‌خواهد قبول کند که اینکاره نیست و اصرار به حضور در این عرصه دارد.

ار پسران آجری گرفته تا سگ‌های پوشالی و کنسرت روی آب تا سریال پر بازیگر عاشقانه نمونه کارهای فرزاد فرزین است که کلا در کنسرت‌هایش نیز علاقه زیادی به کارهای عجیب و غریب دارد.

حمید عسکری

حالا اگر بازی مصنوعی و خشک و بی‌روح فرزاد فرزین را بتوان تحمل کرد و فیلم را تا آخر دید، کافی است به بازی درخشان حمید عسکری توجه کنید.

اگر شیشه تلویزیون را نشکنید بسیار انسان صبوری هستید. چرا که واقعا ایشان حتی جزئی‌ترین اصول بازیگری را رعایت نمی‌کند و بازی او بسیار وحشتناک است.

کاش یک نفر پیدا می‌شد که به آقای حمید عسکری می‌گفت جناب آقای خواننده تو را به هر کس دوست داری بیخیال بازیگری شو آقا.

اما ایشان علاقه زیادی به بازیگری نیست و ول کنش به بازیگری اتصالی کرده.

از این دست نمونه‌ها بسیار است.

از مازیار فلاحی و گروه سون و بنیامین بهادری و رضا یزدانی که هنوز پیگیر است.

شاید این دوستان عزیز این وقتی را که در سینما تلف کردند را اگر در بالابردن تخصص خود صرف می‌کردند می‌توانستند حرف‌های بیشتری گفته باشند.

مهدی مقدم

اخیرا خواننده‌ای که نتوانست در همین عرصه خوانندگی به جایگاهی برسد و با مشکلاتی که در زندگی شخصی خود داشت بارها ممنوع‌الفعالیت شد وارد سینما شد و در چند فیلم بسیار ضعیف ایفای نقش کرد و مشخص شد که این آقا هم بازیگر نیست.

اما جالب اینجاست که وقتی نتوانست فیلم بازی کند به تئاتر روی آورده و در تئاتری به همراه اردلان شجاع کاوه حضور دارد.

ای کاش قوانینی تصویب می‌شد که این جور افراد وارد عرصه‌هایی مانند تئاتر که واقعا نیاز به هنر دارد نشوند و صحنه را برای کسانی که لیاقتش دارند خالی کنند.

پایان پیام

کد خبر : 105122 ساعت خبر : 10:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105122
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات