شهید نورخدا موسوی در خرم آباد تشییع شد

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید سید نورخدا موسوی جانباز صددرصد لرستانی صبح امروز با حضور مردم خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خیل عظیمی از مردم لرستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در این مراسم حضور یافتند که پس از اجرای مراسم بدرقه نظامی در ساختمان فرماندهی انتظامی لرستان، پیکر مطهر این شهید به سمت گلزار شهدای خرم آباد تشییع شد.

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر پیکر مطهر شهید «سید نورخدا موسوی» اقامه نماز کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در این مراسم حضور داشت در سخنانی گفت: امنیت امروز ما مدیون شهید نورخدا و شهیدان بزرگوار میهن، جانبازان، هدایت های رهبری و هوشیاری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است، گفت: نیروهای مسلح برای امنیت این مرز و بوم، پاسداری از ارزش های اسلامی و … آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

سید نورخدا فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در سال ۸۷، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت  و حدود ۱۰ سال در کما به سر برد.

طی ۱۰ سال گذشته، کبری حافظی «همسر سید نورخدا» از این شهید والامقام، پرستاری می‌کرد. از سیدنورخدا موسوی، یک فرزند دختر «سیده زهرا» و یک فرزند پسر «سید محمد» به یادگار مانده‌اند.

گزارش تصویری این مراسم باشکوه را ببینید:

پایان پیام

عکاس: ولی‌الله میراسماعیلی

کد خبر : 105466 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105466
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات