شوکر مجوز دار چیست و مجوز شوکر برقی را چگونه بگیریم

شوکر مجوز دار چیست و مجوز شوکر برقی را چگونه بگیریم

شاید گاهی اوقات به فکرتان رسیده است که چگونه می‌توانم یک مجوز حمل شوکر بگیرم و با خود به این طرف و آن‌طرف ببرم.

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعضی از اطرافیان خود را ببینید که تجهیزاتی مانند شوکر و اسپری اشک‌آور را با مجوز قانونی با خود حمل می‌کنند.

در ابتدا خدمتتان عرض کنم که به همین راحتی نیست و باید کسانی که دارای شرایط خاصی که مد نظر مراجع ذی‌صلاح است هستند طی مراحلی مجوز را بگیرند.

شوکر مجوز دار چیست و مجوز شوکر برقی را چگونه بگیریم

خرید اینترنتی شوکر برقی

البته هستند دوستانی که بدون مجوز و با خیال راحت این نوع وسایل را با خود حمل می‌کنند و حتی با این وسایل با اطرافیان خود شوخی می‌کنند که کار بسیار خطرناکی است.

همچنین حمل این نوع وسایل بدون مجوز دارای مجازات سه ماه تا سه سال حبس است.

متاسفانه به صورت تقریبی نیمی از قتل‌هایی که دز کشور رخ می‌دهد افراد در هیجانات آنی از چاقو یا وسایل خطرناکی که با خود دارند استقاده می‌کنند.

استفاده از همین شوکر و اسپری‌ها نیز حتی در در صورت داشتن مجوز نباید سرخود و ساده باشد چرا که می‌تواند در لحظه باعث به وجود آمدن اتفاقات ناگواری شود.

چگونه مجوز بگیریم

در همین خصوص سرهنگ کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت درباره استفاده از شوکر و گاز لشک آور و تجهیزات دفاع شخصی گفت: هر فردی با توجه به نوع شغل خود باید با مراجعه به پلیس پیشگیری درخواست خود مبنی بر استفاده از این تجهیزات را ارائه دهد.

پس از ارائه درخواست توسط فرد، کمیسیونی در پلیس پیشگیری تشکیل شده و اعضای کمیسیون تشخیص می‌دهند آیا فرد توان و اجازه استفاده از این امکانات را دارد یا خیر و اگر تشخیص مثبت بود سایر مراحل قانونی طی می‌شود.

البته امیدواریم با این صحبت‌های جناب سرهنگ ظهیری عزیزان از فردا مقابل سازمان‌های مربوطه صف نبندند و ابتدا با خود فکر کنند که آیا واقعا دارای شرایط لازم هستند یا خیر.

پایان پیام

کد خبر : 105691 ساعت خبر : 10:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105691
اشتراک در نظرات
اطلاع از
5 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام از کجا بخریم

سلام من واسه بسیج می خواستم مجوز شوکر و گاز بگیرم ایایا میدن چون همه ی بچه های بسیج مجوز گرفتن

من شوکر برقی میخوام چطور میتونم بخرم

شکر ها اگر خوب باشند قیمت مهم نیست وامید وارم سرکاری نباشه

سلام دوستان عزیز . من حدود هفتاد سال دارم ویک واحد تولیدى با پنجاه نفر کارگر.بخاطر رفت و امد به کارخانه در شهر صنعتى قزوین .نیاز شدید به شوکر با محوز دارم.. ممنون .