پاییز فصل سفر به روستاهای ایران

پاییز فصل سفر به روستاهای ایران

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پاییز این روزها جلوه‌های زیبایی را در طبیعت کشورمان به نمایش گذاشته است. جای جای کشور ایران حالا دیگر پاییزیست. مردم در سفرهای پاییزی خود با زیبایی‌های این فصل آشنا می‌شوند. روستاهای استان همدان همین روزها از زیبایی پاییز بهره‌مند شدند.

 

اگر این روزها فرصت کنید و به روستاها سر بزنید جلوه‌های زیبایی از پاییز را خواهید دید. روستاهای ورکانه، سرکان و سیمین یا سیمین ابرو از روستاهای استان همدان هستند که تحریریه گلونی برای عکاسی پاییز این روستا به آنجا سفر کرده است.

پاییز در روستاهای همدان
پاییز در روستاهای همدان

پاییز فصل سفر به روستاهای ایران

مسیر روستای سرکان

مسیر دسترسی به روستای سیمین ابرو

مسیر دسترسی به روستای ورکانه

سفر به روستاهای ایران

امین آزادبخت در حال عکاسی
امین آزادبخت در حال عکاسی

شما به راحتی می‌توانید به یکی از روستاهای استان‌تان سر بزنید و در یک سفر یک روزه از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. به ویژه روستاهایی که باغ میوه دارند یا درختان تبریزی و چنار و درختان خزان‌کننده در آنها وجود دارد، مقصد خوبی برای گردشگری در فصل پاییز هستند.

در مناطق شمالی‌تر کشور هنوز فرصت هست و تا نیمه آذر می‌شود از طبیعت پاییزی لذت برد. اما در مرکز و مناطق جنوبی، فرصت کمی برای دیدن پاییز است و به زودی برگ‌های درختان به طور کامل خواهد ریخت.

فصل پاییز
فصل پاییز

تا فرصت هست از جلوه‌های پاییز، در شهر استان خود استفاده کنید و برای یک سفر یک روزه پاییزی به سمت یک روستا یا یک روستای مقصد گردشگری برنامه‌ریزی کنید.

پایان پیام

کد خبر : 105054 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105054
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات