بسته حمایتی دولت مشخص شد

بسته حمایتی دولت مشخص شد

جزئیات مشمولان بسته حمایتی دولت، پرداخت ۳۰۰ هزار تومان به خانواده ۴ نفره

خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان از جمله گروه های کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان و رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران، کارگران باربر، شاغلین کارهای خانگی مشمول بسته حمایتی دولت می شوند.

پایگاه خبری گلونی؛راضیه حسینی: واقعا از مسئولین عزیز سپاسگزارم که بالاخره به فکر مردم افتاند و می‌خواهند از ما حمایت کنند.

قرار است سیصد هزار تومان به خانواده‌های چهار نفره بدهند، یعنی نفری هفتادو پنج هزار تومان.

نمی‌دانم این بسته‌ حمایتی دولت را چند ماه یک بار می‌دهند ولی امیدوارم زیاد طول نکشد چون در جریان هستید که هفتاد و پنج هزار تومان در این گرانی یعنی یک پلاستیک متوسط خرید مایحتاج ضروری.

البته باز هم در جریان هستید که در همان قدم ابتدایی و خرید مایحتاج ضروری، تمام می‌شود و به خرید کفش و لباس و… نمی‌رسد.

خیلی هم مهم نیست چون بیشتر مردم به نخریدن این چیزها عادت کرده اند. البته مجبور شدند عادت کنند چون راه دیگری وجود نداشت.

اصلا نمی‌خواهم کار خوبتان را زیر سوال ببرم، ولی کارگری که به قول خودتان با حقوقش تقریبا فقط از عهده بیست و چند درصد مخارجش بر می‌آید، با این پول و آن‌هم معلوم نیست چند ماه یک بار نهایت به سی درصد برسد، بقیه چی؟

مسئولین فکری به حال گرانی کنند

بهتر نیست فکری به حال گرانی‌ها بکنید تا اصلا نیازی به این بسته‌های حمایتی نباشد، این‌که مردم را محتاج کنیم و بعد به شیوه قطره چکانی کمی پول توی جیب‌شان بگذاریم اصلا جالب نیست.

اگر مسئولین عزیز زودتر به‌فکر بیفتند و گرانی را کنترل کنند بهتر است تا این‌که بخواهند مردم را محتاج فرض کنند.

 

ضمن تشکر از دولت گرامی برای حمایت ما، خواهش می‌کنم قیمت‌ها را کنترل کنید، این‌طوری بیشترین حمایت را از ما می‌کنید.

پایان پیام

کد خبر : 106731 ساعت خبر : 9:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106731
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سه ماه هر دفعه اعلام میکنن یه بسته حمایتی میخوان بدن پسته شده کیلوی ۲۳۰ هزار تومان همه چیز ده برابر شده اخه شما ها چه دستاوردی دارید برای مردم جز گرونی فساد بیکاری اعتیاد تن فروش کردن زن ها به خاطر خرج معیشتشون نرخ دلار را که خوب بردید بالا و تورم درست کردید و پدر مردم و در اوردید امیدوارم خدا سزای این ظلمی که دارید می کنید و به خودتون برگردونه چون ما دیگه نمیدونیم با این وضعیت چه جوری باید زنده بمونیم من یه جوان ۳۵ سال بیکارم که حتی نمیتونم به ازدواج با این وضعیت فکر کنم پدر من یه کارگره و حقوقش حتی تا یه هفته هم نمیکشه یه نماینده مجلس ۵۰ میلیون حقوق می گیره تبعیض و بی عدالتی و پایمال کردن حق تا کجا نترسیدن از خدا تا کی