خرید لوبیا قرمز ارگانیک مستقیم از کشاورز

خرید لوبیا قرمز ارگانیک مستقیم از کشاورز

لوبیای لرستان از اعلاءترین حبوبات کشور محسوب می‌شود. مشت نمونه‌ی خروار است؛ شما می‌توانید با خرید لوبیای ارگانیک بخش بیرانوند این استان، کیفیت و طعم متفاوت محصولات کشاورزی را تجربه کنید.

پیشنهاد ما خرید محصولات مزرعه‌ای در منطقه‌ی مختوایی در جوار روستای موسیوندی (میسیوَنی) است. کشت سال زراعی ۱۳۹۷ این کشاورز، لوبیای قرمز به‌صورت ارگانیک بوده است و کیفیت بالایی دارد.

جواد دهقانی (سپهوند) کارشناس ارشد کشاورزی بوده و چند دهه در زمینه‌ی کشاورزی به‌صورت تخصصی و عملی فعالیت کرده است.

خرید لوبیا قرمز

برای مشاوره راجع‌به کشاورزی و محصولات آن در استان لرستان و خرید جزئی و عمده از مزرعه‌ی وی تماس بگیرید:

۰۹۱۶۶۶۷۸۰۹۲

قیمت هر کیلو لوبیای قرمز در حال حاضر ۸۹۰۰ تومان است. در تصویر این مطلب می‌توانید نمونه‌ی لوبیا را ببینید.

نکته‌ی قابل توجه این است که ارگانیک و طبیعی به یک معنا نیستند! کشاورزی ارگانیک (بیولوژیک) به‌طور کلی یعنی در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت از مواد شیمیایی، دستکاری ژنتیکی و… استفاده نشود و به‌جای آن از روش‌های سازگارتر با محیط زیست، سالم و طبیعی استفاده کرد.

همچنین کشاورزی ارگانیک، مدیریت تولید مناسب است که باعث تقویت و توسعه سلامت اکوسیستم‌های زیستی، چرخه‌های زیستی و فعالیت بیولوژیکی خاک می‌شود.

در محصولات مهندس دهقانی از نهاده‌های سنتز شده (کودهای شیمیایی، آفت‌کش‌ها، گیاهان اصلاح شده ژنتیکی و نژادی و …) استفاده نمی‌شود. کشتزار وی در بخش بیرانوند (چغلوندی)، بیرانشهر، روستای مختوایی قرار دارد و به‌صورت بارانی با آب سالم آبیاری می‌شود.

باید بدانید بسیاری از محصولاتی که به نام ارگانیک فروخته می‌شوند، اصول و استانداردهای تولید محصول ارگانیک را رعایت نکرده‌اند. به دیگر بیان، سودجویان برای افزایش فروش، محصولات عادی خود را به نام ارگانیک به شهروندان می‌فروشند.

مهم‌ترین برتری‌های کشاورزی ارگانیک را می‌توان مزه‌ی بهتر، خواص بیشتر، سازگاری با محیط زیست و رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای عنوان کرد.

تعرفه آگهی در گلونی را ببینید

پایان پیام

کد خبر : 104428 ساعت خبر : 7:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104428
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات