راهکارهای جدید برای حل مشکل تاکسی های فرسوده

راهکارهای جدید برای حل مشکل تاکسی های فرسوده

پایگاه خبری گلونی؛ نسیم نژادجعفری: علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مصاحبه اخیرش در مورد سرانجام نوسازی تاکسی‌ های فرسوده که متوقف‌شده است سه راهکار ارائه دادند. در ادامه به بررسی این راهکارها می‌پردازیم:

۱) ایشان گفتند: طی رایزنی‌های انجام شده با مجلس، دنبال آن هستیم که پرداخت هزینه اسقاط تاکسی‌ های فرسوده جز ردیف‌های بودجه سال ۹۸ قرار گیرد».

به‌هر‌حال همیشه ردیف‌های بودجه، جای بحث و بررسی داشته و آنقدر ردیف‌های مهم در کشور وجود دارد که گاهی باید برای ردیف‌های غیر مهم مانند نوسازی تاکسی‌ ها به زور متوسل شد.

ایشان احتمالاً سر این موضوع کلی هم دعوا کرده‌اند و گفته‌اند: ردیف کوتاه‌تر از ردیف ما پیدا نکردید که این‌جوری دارید در حقش ظلم میکنید؟

مگه این ردیف چیش از بقیه ردیف‌ها کمتره که جز ردیف‌های بودجه نمیذاریدش؟

به جون خودم میرم همه ردیف‌ها رو میکشم بیرون ببینیم کدوم قدش بلندتره بفرستیمش بره ردیف آخر.

۲) تاکسی‌ها بابت فرسودگی جریمه نمی‌شود اما ملزم به اخذ معاینه فنی هستند.

یعنی شما اگر ماشین فرسوده داشته باشید باید به هر قیمتی شده معاینه فنی بگیرید. اینکه ماشین فرسوده چه‌طور می‌تواند معاینه بگیرد را خودتان می‌دانید، ما به شما راهکار مناسب را ارائه کردیم.

۳) تاکسیرانان می‌تواند خودرویی با سن کمتر خریداری و پلاک خود را به آن منتقل کنند.

به‌هرحال همیشه گفته‌اند از این ستون به آن ستون فرج است.یعنی شما می‌توانید تاکسی فرسوده خود را به کسی که تاکسی خیلی فرسوده دارد بفروشید و یک تاکسی کمی فرسوده بگیرید و پلاک بزنید و چند سال با آن سپری کنید‌ بعد از چند سال، باز همین کار را تکرار کنید تا ما یک راهکار طلایی دیگر ارائه بدهیم.

پایان پیام

کد خبر : 106379 ساعت خبر : 11:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106379
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات