عوامل شبکه سه در رینگ بوکس

عوامل شبکه سه در رینگ بوکس

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: شبکه سه سیما مدتی است که به حاشیه عادت کرده است.

از ماجرای جام جهانی و موی بلند پویول شروع شد و قهر عادل فردوسی‌پور. این نخستین بار بود که پس از سال‌ها و به صورت واضح یک مقابله درون سازمانی را در صداوسیما می‌دیدیم.

احسان علیخانی هم حاشیه‌هایی داشت و بعد از آن دوباره نوبت عادل بود. فردوسی‌پور که همیشه محبوب مدیران شبکه سه بود اینبار مورد غضب مدیر جوان و جدید این شبکه قرار گرفت.

نود پخش نشد. هفته بعد هم همینطور. کار به برنامه رشیدپور کشیده شد و ظاهرا هفته یعد نود پخش می‌شود. البته پس از کوتاه آمدن عادل.

آخرین مورد این مقابله‌ها را در بخش خبری ساعت ۲۲ شاهدیم. چند تیکه گل‌درشت به مسئول پخش شبکه و شوخی رشیدپور با آنها و سپس جواب همین بخش خبری به رشیدپور. جوابی که از آن بوی تهدید جانی نسبت به سازندگان حالا خورشید به مشام می‌رسد.

عوامل شبکه سه در رینگ بوکس

پایان‌بندی ناقص سریال دلدادگان را هم می‌شود جزیی از این اختلافات درون سازمانی دانست. جایی که بازیگر و تهیه‌کننده چنان رودرروی هم قرار می‌گیرند که کل یک سریال که هفته‌ها مخاطبان را پی خود می‌کشید، زیر سوال رفت.

عملکرد شبکه سه در مدیریت‌های گذشته اگرچه کاستی‌های فراوانی داشته است، ولی در همین سطح هم از یک ثبات و نظم برخوردار بود و هرگز شاهد چنین اختلافاتی نبودیم.

شوخی‌های این روزها در فضای مجازی از این حکایت دارد که کار این شبکه در روزهای آینده به رینگ بکس و درگیری‌های فیزیکی خواهد کشید.

انتخاب‌های نادرست و غیر کارشناسی

همه این اتفاقات را در کنار برنامه‌های بی‌رمق شبکه سه قرار دهید.

باید چشم انتظار نشست و دید بالاخره چه بر سر این شبکه خواهد آمد. آیا سامان به شبکه سه برخواهد گشت یا باید خود را برای دیدن مبارزه‌های داغ‌تر آماده کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 104860 ساعت خبر : 10:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104860
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات