فرق موبایل چینی با بقیه موبایل ها

تصوری که ما ایرانی‌ها از جنس بی‌کیفیت چینی از جمله موبایل چینی داریم تفکر کاملا اشتباهی است.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: پکن با رد گزارش نیویوریوک تایمز مبنی بر شنود مکالمات تلفن همراه ترامپ توسط روسیه و چین پیشنهاد استفاده از گوشی‌های هوآوی چینی به جای آیفون آمریکایی را به دولتمردان آمریکایی به خصوص ترامپ داد.

تصوری که ما ایرانی‌ها از جنس بی‌کیفیت چینی داریم تفکر کاملا اشتباهی است.

کشور چین با عرضه محصولات در سطوح مختلف کیفیتی و درجه‌بندی نه فقط به فکر تصاحب بازار کشورهای آسیایی چون ایران بلکه در حال عرضه محصولات با کیفیت بالاتر به اروپا و آمریکا می‌باشد و برای این کار در حال برنامه‌ریزی است.

کاری که ما نه راهش را بلدیم و نه برای رسیدن به آن تلاشی می‌کنیم.

حتی در دوران کسادی و شرایط بد واردات منتظریم جنس ارزان را از یک جایی پیدا کرده و به بازار عرضه کنیم.

تبلیغات موبایل چینی و موبایل ایرانی

دلم می‌خواهد یک روزی مشکل درآوردن تلفن همراه از جیب نیز مطرح شود تا ما ایرانی‌ها هم پیام بدهیم اگر مشکل گذاشتن و برداشتن گوشی را در جیب خود دارید، می‌توانید گوشی‌های ایرانی بخرید که در مزیت‌های تبلیغاتی‌شان مدام بر این ویژگی شایسته تاکید می‌شد.

نمی‌دانم این‌جا باید دل‌مان بسوزد؟ بخندیم یا ناراحت باشیم؟

اوضاع تولید کنندگان داخلی ما روز به روز بدتر می‌شود و یک کشور آسیایی مثل چین روز به روز موفق‌تر از قبل است. طوری که به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد جایگزینی گوشی ساخت کشورش را با گوشی‌های اپل می‌دهد.

از دیگران یاد بگیریم

ای کاش ما هم از کشورهای آسیایی دور و برمان یاد می‌گرفتیم که باید تولیدات داخلی‌مان را مطابق با تکنولوژی روز دنیا پیش ببریم و از این طریق هم بیکاری را درمان کرده‌ایم و هم وضعیت اقتصادی کشو و را سر و سامان حسابی داده‌ایم.

گوشی‌های هوآوی ساخت چین اغلب ویژگی‌های گوشی‌های برند سامسونگ و اپل را دارند اما با قیمت بسیار مناسب‌تری در بازار عرضه می‌شوند. چرا در کشور ما نباید چنین برندهایی ساخته شود و در سطح بین‌المللی فعالیت کند؟

فرق موبایل چینی و ما

چین از نیروی انسانی کشورش استفاده بهینه را می‌کند. و ما به خاطر نوسانات قیمت ارز کسب‌و‌کارهایمان را مجبوریم تعطیل کنیم و بنشینیم منتظر یاری رساندن همسایه‌ها. نیروی کار باسواد را هم هدایت کنیم به شغل‌هایی نظیر مسافرکشی و کارهایی از این قبیل که هیچ آینده‌ای ندارد.

کاش اهمیت تولید داخلی در کشور ما بیش‌تر از قبل مشخص شود و با نظارت صحیح بر کیفیت، محصولات مطابق نیاز و شان مشتریان تولید و در اختیار مردم قرار بگیرد.

پایان پیام

کد خبر : 104494 ساعت خبر : 1:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104494
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات