فروش ساندویچ کالباس پانصد تومانی فقط در آزادی

فروش ساندویچ کالباس پانصد تومانی فقط در آزادی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پدیده جالبی که در حاشیه بازی امروز پرسپولیس وجود داشت، فروش ساندویچ‌های کالباس با قیمت ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومان بود.

حالا هی بگویید گرانی است. یعنی من در طول عمرم هرگز ندیده بودم کسی با این جدیت آتش به مال‌اش بزند. ساندویچ واقعا هزار تومان؟

اقای فروشده با افتخار ساندویچ‌هایش را در هوا گرفته بود و هی قیمت را تکرار می‌کرد.

گویا این بنده خدا نمی‌دانست اعلام این قیمت خودش یک جور مشتری‌پرانی حساب می‌شود.

فروش ساندویچ کالباس برای افراد خاص

البته فکر کنم این ساندویچ‌ها تهیه شده بود برای کسانی که پس از بازی از فرط ناراحتی دلش‌شان می‌خواست خودکشی کنند، برای این‌که خدای نکرده گناهی مرتکب نشوند و به مرگ طبیعی بمیرند کافی بود یکی از این ساندویچ‌ها را که احتمالا فقط از کنار کارخانه تولید کالباس عبور کرده بودند را خریده و میل بفرمایند.

به این‌که در چنین تجمع‌هایی فروش مواد غذایی سود خوبی خواهد داشت شکی ندارم اما رعایت اصول اخلاقی حداقلی برای تولید محصولات غذایی هم اهمیت دارد.

با اوضاع گرانی الان هیچ ساندویچ کالباسی نمی‌شود پیدا کرد که هزینه تمام شده آن کم‌تر از ۵۰۰ تومان شود. اصلا کالباسش به کنار، همان نان ساندویچ قیمتش به اندازه قیمت کل ساندویچ است.

این ساندویچ‌ها دارای یک قیمت تمام شده آشکار و یک قیمت تمام شده پنهان می‌باشند. یعنی شما به خیال خودتان ۵۰۰ یا اصلا ۱۰۰۰ تومان می‌دهید و یک ساندویچ می‌خرید، پس از خوردن باید حداقل ۵۰ هزار تومان صرف پذیرش بیمارستان و تزریق سرم برای رفع مسمومیت کنید. و این همان قیمت تمام شده پنهان است.

چه خوب است اگر فرصت‌های بازاریابی و فروش را رصد می‌کنیم، کیفیت محصولات را هم در نظر بگیریم تا اگر کسی مجبور بود برای رفع گرسنگی شدید از آن ساندویچ یا هر محصول غذایی دیگر تغذیه کند، سلامتی‌اش به خطر نیفتد.

پایان پیام

کد خبر : 105871 ساعت خبر : 11:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105871
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات